Dashboard

BIZ MENU
85% 82% 82% 80% 84%

Leave a review or a tip...


Reviews & Tips

  • -2

    Great guys - professional, reliable and timely - plus you can't beat delivery of flower right to your door within a couple of hours!

    FEATURED
  • 0

    Today was a sucky day so normally I go through Ganja Gala cause there quality is great service is nice takes awhile to get to you but they dont play no games now I placed an order at 2:08pm for theses guys since they told me they would deliver to my town and Ganja Gala is booked for today anyways..So I place an order for a Half Ounce of Gelato #41 was so excited to try this strain sounded like something id like didnt hear nothing from theses guys until i texted them around 4:07pm askin them when they'd be here around they said about a hour via text at 4:08pm quick response havent heard nothing since its now 6:44pm I texted asking if they decided not to show all of sudden that its been little over 2 hours no texts back now so kind of a bummer i waited since 2pm for honest delivery and I got stood up instead wouldve been nice if you just said no instead of wasting my time lucky I have some dank bud i got from a friend yesterday but still im trying to help support your business during hard times but your loosing a customer..Guess ill stick with Ganja Gala next time since they are reliable

  • 0

    The bud is impressive in quality and properly trimmed, driver was quick and easygoing

  • 0

    Tried for the first time and they rock, quick and good stuff.

  • 0

    Very professional, very timely and extremely nice guys.

  • 0

    Let's just say I'm still high... !!! Excellent flower will call back tomorrow thank you!!

  • 0

    Great experience great help great buds!!

  • 0

    Took about an hour and a half for my order but it was all worth it! Definitely ordering again! I recommend the chem dog

  • 0

    This gelato 41 CRAZYYYYYY!

  • 1

    I left home & forgot I scheduled a delivery and instead of leaving the driver hid it in my lawn with a picture of where to find it & let me pay online so I wouldn't have to wait any longer

  • 0

    REAL RUNTZ!!!!! I was skeptical at first, I have a very high tolerance. It's totally legit!

  • 0

    This was my first time using this service. I was unsure of the process but I gave them a call and they were happy to guide me through the process. I waited about 35 minutes for my order. My flower was great! I ate pretty good that night. The driver was nice and polite. I will definitely be ordering again.

  • 0

    Great at keeping in touch, and on time! Perfect first time experience with weed delivery. Definitely sticking to them!

  • 1

    They told me I'd get my order in a hour and a half which would have been at 4pm it's 6:27 pm now and no reply very unprofessional don't waste your time ordering from them as soon as they stop answering you'll know that they fucked you over and they won't show up they are unreliable and they sell half tank dab tanks in despise of full grams I got picture proof I don't want anyone else having to go through a obviously unprofessional business they cut off complete contact will be sure to report them as scam

  • -1

    EXCELLENT EXPERIENCE!! COURTESY CALLS! VERY FRIENDLY, LAID-BACK, PROFESSIONAL DRIVER! FLOWER QUALITY ****, a little pricey $$ after delivery charge + a tip but TOTALLY WORTH IT!! THANKS FOR THE EXCELLENT SERVICE AND DRIVING A DISTANCE TO DELIVER TO MY HOME!!! I TRULY APPRECIATE IT! and the image of bugs bunny and mickey mouse passing a blunt is hilarious and creative!!!

  • 0

    How much are your cartis

  • -1

    Always the best nothing less from Best Buds. Been shopping for over a year.

  • -1

    Great people great flower!

  • 1

    Ok first they said ok a hour and half of cool but 3 hours later nothing texting with them and I get more bullshit over 10 hours later nothing don't oder from here save your time and money

  • 1

    They shorted me an 8th after spending a good amount of money with them this quarentnine

    Business reply:

    Hey if this is true you should contact us. If you shopped with us more than once as you claim you more than certain received a text from us meaning you could of told us an 8th was short. We didn’t receive a text or call from anybody saying their 8th was short which bring me to believe this a fake review. Have a great day.

  • -1

    great bud great service - highly recommend

  • 1

    Unfortunately I’ve tried to get back in touch before writing this review but I had ordered three of the cans. The ice cream cake, the buckeye purple and the lemon of kush. The delivery was on time and communication ok. When the woman driver showed up I was told they were out of the lemon og kush and I was ok with that because she provided something else (Zookies) but would have like to known before it showed up. As for the bud... not no pleasing, the buckeye purple tho looked nice was full of mold.”bud rot” not just a little pm(powder mildew) on the leafs but full rotted bud.

  • -2

    Always professional. Great guys and always good for same day delivery.

  • -1

    Love these guys.. absolutely the best!!

  • -1

    Very impressed I'm totally shocked. I've used one of these online services a few months ago and it was brutal. Tried these guys and I'm grateful.

  • -1

    Placed an order. Didn’t get any confirmation. 4 hours later I get a missed call and a text saying to be an adult and cancel my orders next time so I don’t waste their drivers time. Totally rude, unprofessional experience. Would never try this place again try one of the MANY MANY MANY other places in Boston this place has ZERO customer service. If I could show the screen shots in this review I would.

    Business reply:

    We highly doubt this happened as I’m the only ones answering the phones and I NEVER talked to or said anything to a client like that. Must have wrong company have a good day.

  • -1

    Legit love these guys. Very professional and nice buds! Always recommend

  • -1

    Early morning delivery right before work. And The carts are fire! Thank you! Should have a quiet nice day at work.

  • 2

    Awful, absolutely the worst service I’ve ever dealt with. I was told it would be 1 hour later than my requested time that I ordered the night before. Then they just stop communication. I’m ignored. Asked for an update on how long, no response. No calls answered. Awful first experience. Never again. Thanks for nothing

  • -1

    Dank vapes and chronic carts were linked to vape lung disease. BECAREFUL PEOPLE.

  • -1

    I LOVE Best Buds! Very professional and reliable. They truly appreciate their customers.

  • -1

    You guys are awesome very reliable. Thanks fellas!

  • -1

    awesome stuff and awesome people!

  • -1

    Awesome easy service to use fast response and delivery.

  • 3

    I've ordered just an 8th, on four occasions. First time, took two hours, then four, then six hours. The last time they just never showed up. Weight was always accurate, pricey and so-so potency, but that seems standard too. Communication and timeliness are terrible. Seems a little sketch.

    Business reply:

    Sir if it took that long why would you order again? This is a complete lie and more than likely a competitor or just fake post. Hope all is well and God Bless

  • 0

    Great service, fast response time, and expedited delivery. Highly recommended.

  • -1

    Great product and service, on time and communicative. Will be ordering again.

  • 0

    asked for edibles, got edibles. dependable, timely with quality product.What else do you need?

  • -1

    Very efficient service you guys do a great job!

  • 0

    Good communication, quick delivery and high quality product. All during a pandemic. A+

  • -1

    20 min delivery wait I’ll take that! Thanks guys well needed my normal guy ran out. Great look flower cant wait to taste it’

  • 0

    please get edibles

  • 0

    Super courteous driver, went around block to let busy folk go by, but the flower, THE FLOWER is EPIC, perfect for quarantine...

  • -1

    Speedy business! Great to have during these crisis. Stay safe everybody. Great buds by the way. Or should I say Best Buds hehe

  • -1

    Best Buds thank you!! Extremely tough to find good flower especially now! Life savers!

  • -1

    First time,,Super easy and straightforward. Got it within a fews hours...Be patient folks, everyone is waiting too... Great service! I will definitely use these folks again. Cheers!

  • -1

    Called and received my order literally 30 mins! Fire buds great service. Be safe guys dangerous outside!

  • -1

    Live in Boston. Received within 2 hours after ordering early afternoon on a weekend. Great alternative if can't head to a dispensary.

  • 0

    Customer service on point, buds are nice, driver came quick...returning customer for sure

  • 0

    Legit the best! Appreciate you guys!!

  • 0

    Great service ordered multiple times now and haven't encountered any issues. Great at communicating and quality product

  • 0

    lightning quick, thanks guys!!!

  • -1

    These guys are awesome. So efficient. Thanks a lot fellas!

  • -1

    Wasn't sure at first but I'm very pleased. Attentive when I called and called me when they were here and were nice the whole way. Will be using again probably as my main method of procurement.

  • 2

    I ordered three hours ago and no reply or update. I try to call and noone answers.

  • 0

    Very very very convenient. Cool drivers promptly get consistent quality to ya. Never had an issue. Nice!

  • 3

    Hi placed a order
    Contact them to ask if my order been placed and a guy said will be here at 22:30
    I call them again at 22:45
    They dont answer at the phone anymore

  • -2

    In Allston. Put in my first order at 12:30 in the morning. Showed up an hour later. Buds were righteous and sexy. I'm a fan. Telling my friends about it. Very happy.

  • -2

    Besides the driver parking about 4 houses down from my house the experience was excellent. Very fresh buds. Potent. Definitely will be back!!

  • -1

    Best service online!!!

  • 3

    Called to make sure they were delivering, nice guy said yes and I ordered on the app. I call again to make sure about the delivery and the wait time. He says it should take from 2-2.5 hours... I understand but since it’s been more than 3 hours now and I can’t wait any longer, I have things to do and I am forced to cancel, I would be ok with waiting a little if they call to tell me a status update. I sent a message at 7:27 asking to let me know when they where coming, but it’s been almost an hour and no one replied that either. :(
    Ordered: 5:13
    Contacted: 7:27
    Cancelled 8:30

  • -1

    Great experience. Nice and fast! Really no complaints

  • 1

    I would personally love it if u can change your due to that my official company name thank if not will bring awareness to this page

  • -1

    Jake here! Legit I never had the wedding cake before and it’s freaking amazing! We appreciate you guys and hopefully we will be back to boston soon!

  • -1

    You guys are awesome! Appreciate you guys big time

  • -1

    Great service quick and easy

  • 3

    Its almost 6 hours and he told me 1.5 hour.
    Im still waiting the worst part is he's not responding my texts and not open my calls.
    We're humans ofc we can get late that's fine at some point but not responding is unrespectful.

  • -1

    Not much to say. Excellent services Mike. Happy holidays!

  • -1

    Guys are awesome! Drove up here my wife and I From Minnesota. Definitely will be in touch before the ride back

  • -1

    Much appreciated! Very solid guys! Fantastic flower. Happy holidays Best Buds - Dave

  • 5

    Company answered the phone and told me to text in an order. 13 hours later and still no response. Total garbage.

  • 3

    I’ve ordered from here twice and haven’t had a problem ...even a after reading the reviews. I ordered at 2:45pm and my online order was followed up with a call minutes later, saying I can expect delivery in an hour an a half ....it’s not 6:57 and nothing .... :(

  • 4

    inconsistent and unprofessional

  • 4

    6 hours. Still no weed.

  • 4

    Our delivery guy was over an hour and a half late. This is bullshit, it was bad enough I had to wait this long for weed when it was illegal, now that it's regulated you should be on time. If you're running a legitimate business than you should act like a legitimate business.

  • -1

    Super good services marijuana could sometimes come under the weight but deff a good service

  • 4

    My first order was promised within an hour. It literally took 5 and a half.

    My second order was promised within an hour. After 4 houre, I gave up.

    This service is laughable, choose literally anywhere else.

  • -1

    Always delivers within a reasonable amount of time. Communicative. Drivers are always so nice! Pretty good bud. Selection is limited, but no worse than any other dispensary. Thanks for doing this work, it's so important.

  • 3

    Complete frauds. Told order would be delivered in an hour to hour and a half. 5 hours later, no reply to my messages or calls. Wasted my time and couldn't even get high. These jokers should not be in operation.

  • 1

    Order 5 hours ago. It's now 11pm and they call and say 5 minutes out. 25 minutes later still not here.

    This company will be out of business once professional companies join the market. Spend your money else where

    Business reply:

    Haha good lie my man. Usually don’t respond to negativity but your a cold liar. You did not order 5 hours ago. You waited 3 hours. We explained to you only one driver but carry on

  • -1

    We love you now. 🤯

  • -1

    Best buds really has some nice buds! Very respectful and fast service. Well done

  • -1

    Great guys great product definitely recommend! Later boys 🤘🏼

  • -1

    Speedy service and delivery. Excellent quality! I would def recommend them.

  • 1

    I should’ve read the reviews first...

  • -1

    Fast and efficient with excellent product. Price is a little high but that comes with the cost of legalization.

  • 1

    Two hours still couldn't find a driver, I cancelled and will not be using best buds again. The driver told me they were still looking for a driver........ Absolutely horrible service

  • -1

    Dispatch and drivers are great and the flower is too! Only complain about the price because I'm from out of town 😉 super happy doing business with these cats and would recommend to anyone looking

  • -1

    Great carts!! Wow thank Best Buds

  • 0

    Way to expensive! I get those same carts for 25$ and the flower pricing is outrageous!!! I pay 160$-180 200$ at the most for top shelf stains and quality.

  • -1

    Super friendly driver..great flower and carts. See you guys when I’m back from Australia!!

  • 1

    Totally unreliable service and product. Don’t waste your time and money

  • 2

    They suck. These jokers never show up when I call them. Totally unreliable

  • 1

    After 3.5 hours no response to in app message or texts. Cancelling order. Other services on this have terrible delivery times too but Best Buds cares so little for their customers that they won't even respond. Stay away.

  • -1

    I was beyond excited for the whole experience. Bing bam boom it was so kool. My house is a little bit of a journey of you drive. He was determined and now I can start thinking about what I want to eat!!!!! Whoop

  • -1

    Had 2 terrible experiences with these delivery services was ready to give up but you guys were awesome!! Highly recommend. Wow!

  • -1

    great service, nothing to add

  • -1

    Tony here guys thanks for the early morning delivery. Very solid of y’all.. Frosted Flakes is amazing definitely will spread the word and see y’all soon!

  • -1

    Awesome delivery service..my son and I order from here all the time such great quality!!

  • 0

    Hehe. Looks like the majority of people on here are right. This place totally sucks. They left me waiting up till 2 in the morning for what I was told would be a 45 minute delivery. They are extremeIy dishonest with their ETA's Could have made an order from a more reliable delivery service, but I wanted to try something new. Big mistake! The only good thing is that they are willing to deliver 1/8's and do not hold you to a half ounce minimum like highest shelf does, but what good does the cheap pricing do if they never show up?

  • 0

    At first they were great . now everytime i call them they blow me off. They made me wait for 3 hours 2 days in a row and both times never showed up. Sucks cause i like the product. Making people wait without even responding is beyond unprofessional!

  • 0

    Ordered at 6:30 no response I called guy said he would call me at 7:30 finally confirmed my order online saying delivering between 8:45&9:45 waited no show no call very disappointed will not try them again

  • 0

    Awful. They said they would deliver at 3:00pm. At 5:00pm I asked what was going on. The guy texted me saying he would call the driver. Never heard from them again. I even texted them back again at 7:00pm but they didn’t even bother answering. Spent my whole day at home waiting for nothing.

  • -1

    Order some flower around 5:50am before heading to work because it usually takes hours!!! from other delivery services but these guys reached right back out and delivered around 6:30.. shocked!!! Thanks guys definitely will see me again!!

  • -1

    First time customer. Flower is A1. Wedding Cake was delicious. I'm sure the other strain is just as good. Delivery was timely. They texted as soon as they were outside. By mistake I left my cel in the vehicle. Called driver and he drove right back and handed it to me. I will definitely buy from these guys again. Have a blessed day.

    Business reply:

    Really appreciate your service. We strive to be the best and so glad you got your cell phone back. We try to hire safe and good people as our drivers. Once again thanks for the support God Bless buddy!

  • -1

    You guys are the best.just wiah you had a place in brockton

    Business reply:

    Thank you so much for your compliment. We strive to be great!

  • -1

    Guys are perfection high quality flower!

  • -1

    Ordered at 11 15 pm these guys had it there before 12. Awesome! You will hear from me again thanks!!

  • -1

    My wife and I love these guys!! True professionals

  • -1

    Always order but never leave a review these guys and gals are awesome. Well appreciated! This Frank by the way

  • 2

    Don’t call this guy is a scam. Called and asked for 2 eighths said it would be delivered in an hour. Yea that never happened called back same night no answer next day also no answer beware it says 24/7 but I am warning you’ll just waste your time with these guys.

    Business reply:

    Absolutely not true at all. We made several attempts to get in contact with you no answer. Our drivers can’t sit and wait 20-25 mins for an answer as they have other clients to attend to.

  • 0

    Super super clean product great taste and umph to it haha. You guys rock! Thanx Timmy

  • 0

    Excellent quality. Prices great for this type of flower. Lady driver was super cool too.

  • -1

    Best delivery service period!! I give these guys half my pay check haha no seriously good job over there

  • 1

    Rude and unprofessional didn’t deliver nothing

    Business reply:

    We apologize for any inconvenience. If you look to give us another chance we will make it worth it for you. Sorry again

  • 1

    Told me they would be here in 45 minutes. Never called me or texted me back after an hour went by. I even said if they didn’t respond I would leave them a bad review. So here it is. Thanks a lot!

  • 1

    Called and ordered. They told us 40 min. Never showed up or called. I’m pretty sure the guy I talked to was on hard driving he like crack or heroin I think. I also read reviews that they get all their product shipped from California in the mail. Probably full of mold and pesticides. I would try someone else.

    Business reply:

    Ha! Definitely a competitors. We will try to do better, but please don’t come to our page with this crap. Thank you

  • 1

    They were so nice at first but they started to act funny saying they were contacting a driver knowing damn well that was a lie they made me wait an hour with no response no communication on if they got a driver or not like it’s my first time using this and it’s horrible I missed my bus to NEW YORK for these clowns !!! Never again UNPROFESSIONAL and you lost a new customer and I was telling people about this website and a lot of people was going to contact them but never again I got 12.3k Instagram followers and they will know not work with you anymore I promise you

    Business reply:

    We apologize nia alex. Owner wasn’t running shop this week and things got out of hand. Sorry again

  • -2

    Driver was a lil late but the product was A1.. great guy and gal running this shop.. thanks for the holiday delivery you guys work hard and make it happen

  • -1

    These guys are elite. Great flower and cool ass delivery driver.. I’ll definitely order again! Salute

  • 1

    Phone is always off

  • -1

    Literally the best dispensary, order about 4-5 time different flavors all gassy indoor. You guys rock!!!

  • -1

    Elite service great guy!

  • -1

    As long as the flower is dank and team is respectful I can get down with that. Thanks guys and the lovely girl who answered the phone.. it’s Marc haha

  • -1

    Great experience excellent service thanks Best Buds

  • -1

    First time with this group..great quality buds..not that small dry crap..super nice friendly female driver..she knew her stuff

  • 1

    Driver was lil weird.. and she didn’t have change 🙄. Other than that great product absolutely satisfied. Thanks Best Buds!

  • 0

    I thought I had no chance to get some flower before my 8:20 flight. These guys came through.. 6:30 am drop off highly appreciate it. Told you guys I would give you an awesome review 😄😄😄

  • -1

    Thanks for late night delivery..I just knew I was going to get some bunk nasty weed 1 30 am but dude I was very impressed! Only negative is I should of grabbed more than a 8th..highly recommended!!

  • 0

    Amazing!! Simply amazing my son and I loved the platinum kush..very potent..good work guys

  • 0

    Just thought I should try someone new and my gut feeling was right

  • Rec LicensePENDING

Your cart is emptyGo Back
Place Pre-Order