Dashboard

BIZ MENU
92% 91% 95% 91% 93%

Leave a review or a tip...


Reviews & Tips

  • -1

    Now here’s the delivery service you can trust. I don’t want to bore anyone with details, but when something is not right for you, you won’t be stuck with it. No run arounds or BS. They make it right. In my case I swapped a strain that wasn’t working for me. I’m very satisfied with the top level customer service. Any time they carry a strain that strikes my fancy I’m going to pick them first, knowing they stand by what they offer. You won’t go wrong choosing these guys!! Thanks Brandon!!

    FEATURED
  • 1

    So far this is the best delivery service experience I've ever used in any city. My delivery person was very communicative and I had my order in less than an hour during rush hour traffic. I will definitely be a repeat customer and I highly recommend this service to anyone looking for one.

    Thanks again for the awesome product and experience!

    FEATURED
  • 2

    this was my 3rd time using roadside. I must say this is fer sure one of the best places on the app. I got blackjack and candyland pre rolls to try out and both had a smooth smoke, great taste and a really good mellow high. the driver kept me updated once my order was accepted and who doesn't like free delivery?! all around great place to shop!

    FEATURED
  • 0

    Great service, quick and efficient! Will definitely put the word out there to my Philly friends! Can’t wait to come back!

    FEATURED
  • 0

    Despite I am sure being swamped on the weekends this company always does a good job in keeping you informed and delivering quality meds in a timely manner.

  • 0

    Legit and quick. The product is unmatched...I shall be back :)

  • 0

    First let me say that I have used this company probably 5 or 6 times and the quality the first 5 times had been fantastic. However I really feel the need to point out that this last visit I had seen they had 2 "deals" that were very good for this area so I thought since they had always provided high quality flower before that I could expect at least something that would provide some pain relief/high. I am sad to report that the "deals" I received are of low quality which is disappointing cause they had a great price!! I have gone to them many times and even this time I was able to receive a few high quality flowers, but I would stay away from these "deals" as they are not worth the money.

    Because I have been pleased with their service many times before I feel I should say that they do have high quality products in stock but from my experience(high end and low) you get what you pay for.

  • 0

    Today was my first experience with this delivery service. Honestly, I cannot heap enough praise upon this business. Pleasant process from start to finish. Brandon handled my pesky queries and order with the utmost professionalism and efficiency. Driver was highly communicative, punctual, and cordial. All around a very satisfying purchasing experience. Will definitely be back and highly recommend to anyone in the market. Thanks again guys! Best, Alex

  • 0

    Brandon you are my hero. I called a few mins after 420 Roadside closed and yet they still pushed my order through. Anytime I am in town you will be my go-to.

  • 0

    My mother is in the hospital and she's really ill. When my order arrived to GW I wasn't getting the messages from the driver because the reception in the hospital room was so bad but they were gracious enough to wait a few extra minutes and I was able to receive my order. The delivery driver was so pleasant. Thank You.

  • 0

    Being honest and communivative = Loyal customers :)

  • 0

    THANK YOU THANK YOU THANK YOU!

  • 0

    Despite the street closures for the Pride parade they still managed to get me my order on time. Kudos

  • 0

    Best experience ever. Quick reliable and trustworthy

  • 0

    I appreciate all the help thanks a lot :)

  • 0

    Super speedy service and got me and my roommate ready for the CAPS tonight.

  • 0

    I heard the Dos-Si-Doe strain on a Chief Keef track and to my surprise these guys have it on the menu lol they are hip.

  • 0

    I found out about this site in January and tried 5 companies I have to say these guys have got it together. Product, Price, Delivery, The drivers the whole 9 yards

  • 0

    Brandon you freakin ROCK DUDE! You guys make my job bearable with these carts.

  • 0

    Got my order within an hour - very inconspicous ...Gracias

  • 0

    I asked a ton of questions and you were courteous and patient with me oh and I love the stuff BIG THANK YOU!

  • 0

    I thought I was going to smoke good nope shit took forever just to get out cancelled the orders

    Business reply:

    Because of the recreational use laws it is ILLEGAL for us to deliver to Maryland as explained over the phone. Without a preorder we have to try and work your order in with all the other orders and we're sorry it didn't work out this time. Please reach out to us ahead of time and we'll make sure your order is completed - Brandon

  • 0

    The young lady that delivered to me was so pleasant. I am so sorry I didn't have more cash I will be tipping on my next order for sure.

  • 0

    This company HANDS DOWN has the best cartridges in town. Don't bother with anyone else :)

  • 0

    What can I say the service is AMAZE - I will be loyal for ever and ever and ever :)

  • 0

    Great product! First time using this business, and I will be using them again.

  • 0

    AWESOME ๐Ÿ˜„!!!!! 2nd time and BOTH times these people get it done ๐Ÿ‘ FAST, EXCELLENT QUALITY! STUFF HIGH$$ EVERYWHERE , at least I know what I’m getting here๐Ÿ‘ Driver SUPER NICE & PROMPT.
    I will be BACK.... you guys are #1 in my book โ˜๏ธ

    Business reply:

    WOW We love and appreciate you - See you soon - Brandon

  • 0

    Thanks for the communication and working with me even though I couldn't make my delivery window. These guys went above and beyond to reschedule and deliver....A1

  • 0

    This company is FANTASTIC. Also the pre-rolls are amazing if you're in town for a short period and don't wanna bother with rolling.

  • 0

    First time so quick No Issues.

  • 0

    Wow. I called a few mins after closing time and these guys were still able to accommodate me and send out a delivery driver within 45 mins my delivery was completed - not to mention top notch products and reasonable prices....I am soldddd

  • 0

    Very simple and easy thanks !

    Business reply:

    Thanks Brenan we appreciate your business and look forward to your next order :)

  • 0

    I used for the first time today and I only have excellent things to say. When we had to recalibrate drop time they called and texted, extremely helpful and excellent service.

  • 0

    I never write review..well except this one. This was my second time ordering and couldnt be happier. They always deliver on time if not early and the products are awesome. I ordered carts for my vape and theve all been good. Keep up the great service.

  • 0

    I am the skeptical, old man, who likes to have one connect his entire life and wants discretion every time that I have to buy medicine. This is that connect!
    I have been a customer for two months and this delivery service is prompt, professional, and provides top-notch medicine.
    I have recommended this service to my friends and no one has complained at all. Thank you for delivering this necessary medicine!!

  • 0

    Not mad but definitely thought the cookies biscotti would have been better!!!

  • 1

    Great, fast & professional!

  • 0

    Very accommodating and kind! Deals are dope asf and customer service overall was stellar! Would highly recommend ๐Ÿ˜ƒ

  • 0

    Excellent experience. In addition to free delivery and great products, they also offer top notch customer service. Very courteous staff and on time drivers. What more could you ask for

  • 1

    !!!!!DONT SLEEPPPP!!!!! 2nd time customer and i'll be back for more! This BUSINESS has displayed increasing PROFESSIONALISM and consistency. LOW PRICES & DANK HERB :)
    if you can...f****** tip the driver :)

  • 0

    BLESSED! A+. Professional! QUALITY! Thank you!

  • 0

    Order just the other day. Ordered 2 of your 1/8 special you have. The bud is great and your driver is even better. LOL. Delivery time was a little legnthy... but hey, whatcha gonna do? Kept me updated, updated ETA's locations and everything. When she finally arrived nothing but smiles and great energy. She showed me exactly what I was paying for, The invoice, The packaging, the whole nine. Didnt catch the young ladies name but I hope you know who I'm speaking of. Shes a keeper. Will be doing bussiness with u again very soon. Thanks!

  • 0

    Drove to the District for the experience of making the exchange and taking the criminal act out of it. The stars aligned and 420 did not disappoint. They arrived 20 minutes before expected, had great communication with me to make it a smooth transaction and the driver was pleasant. King Louis was just what I needed. Not speedy, not spacey, not panicked and I’m completely capable of continuing on with my day.

  • 0

    Great. My first order had a product that fell apart. I called and explained the situation and had a new one the same day. Great experience all around. Can’t remember the name of my driver or the person I spoke with on the phone but they were awesome. Will use this service again

    Business reply:

    We appreciate you and always happy to accommodate even when things don't go right. Look forward to seeing you again - Brandon

  • 0

    Fast delivery. Great price. Quality is OK but I'm very satisfied with their service.

  • 0

    This company is legit, quick and the quality is awesome! thanx

  • 0

    Fast service. Weed is ok. I keep them on speed dial if no one can come thru

  • 0

    Compared to every other delivery service on this site, this place is the best by a large margin. They have the lowest prices in the area (no delivery fee), they have awesome drivers who are quick and sociable, their customer service is on point, and their product is fantastic (this is coming from a guy who has been sparking premium loud since 14 years old). Even their edibles are strong and relaxing. If you're on the fence about picking a service, try this one first! Guarantee you will not regret it!

  • 0

    My driver was very quick and professional! Not a lot of chit chat, but no problems either. The cartridge I ordered had a good taste.

  • 0

    :) always happy always ordering !!!!

  • 0

    Good people. Prompt delivery and the donation was of really good quality.

  • 0

    Quick, reliable and high quality. Up there with a few of the best companies around here.

  • 0

    Amazing.

  • 0

    Thanks for your service and product!

  • 0

    Loved it!

  • 0

    Looking forward to my next order thanx again

  • 0

    420 never disappoints...what better way to get ready for 420 :)

  • 0

    Quick service!!

  • 0

    Great first time experience. Set up a time and location and the driver arrived in short order. High quality all-around. Would/will order from again.

  • 0

    Yo hands down theeee best product in the city. Love Love Love

  • 0

    These guys are AWESOME. They go above and beyond all measure to make sure the delivery is coordinated properly. If you ever have an issue just call and it will be addressed properly.....Thanks I am a regular.

  • 0

    Best product and service out there!

  • 0

    delivery was about 2 hours. the weed was pretty good, Gelato, but I have had better. convientent for the moment.

  • 0

    Best service I have used. Extremely responsive and professional.

  • -1

    It took the driver over 2 hours to make it here and no one seemed to be even slightly apologetic for being so late.

    Business reply:

    Hi Tori, I am sorry that the order was late. The traffic in the city has been insane the past day or two because of the cherry blossoms however that is not an excuse for the drivers not communicating with you and apologizing for the delay. We hope to correct this if you would give us another chance. If you decide to do so please contact me directly (Brandon....310-492-3345)

  • 0

    when a customer requests specific delivery time, the service provider should communicate if there will be a delay- pre-ordered this morning @ 0755 for 1115 delivery....its now 1145, tried calling 3x without success- time to cancel the order.

    Business reply:

    I would like to sincerly apologize for the order not being delivered on time I understand how frustrating it can get when you pre-order and you don't get your product on time. I would like the chance to correct this please contact me directly (Brandon - 310-492-3345) if you decide to give us another chance.

  • 0

    If you want some good weed and timely delivery this is your place!!

  • 0

    420 did deliver within the time frame given. Product was decent. I will consider using them again

  • 0

    Got my gifts within time that was given. Product was decent. Will consider using them again.

  • 0

    Quick, easy, and great quality. Customer service was excellent when I called to ask for an eta.

  • 0

    I got my delivery on time within 30 minutes of ordering. I have tried other places but this ones the best one yet. Worth it happy with the outcome.

  • 0

    Great service. Brandon was a Cool guy

  • 0

    Good product. Delivery was there within an hour or so. Personable, friend and worth the investment.

  • 0

    Terrible overpriced Bud

  • 0

    Good customer service.

  • 0

    Great service, fast delivery and good product.

  • 0

    These guys were great! I got a pen, a cartidge of Girls Scout Cookies and one of Jack Herrer. The pen was perfect for me. It was simple and so portable bein f able to fit in my pocket. They were super friendly and had great communication with me to ensure they had what I wanted.

  • 0

    Started out using this service as my back up, when my other guys weren't available or didn't have what I wanted, but they are quickly becoming my "go to". Quick delivery. Super friendly & personable drivers. EXCELLENT communication. I even encountered a problem. Not only did they take care of me right away but the customer service was better than I could have asked for!!! You won't regret ordering here!

  • 0

    This was some of the best product I have ever had! Driver had a bit of trouble finding my location, but we managed to find each other. He was even early and very nice! I will be purchasing more from 420 Roadside in the future!

  • 0

    Amazing folks product is beyond fresh and no delivery fees

  • 0

    amazing service, the product is beyond. Do yourself a favor and stick with his company...they also do not charge overpriced delivery fees.

  • 0

    These guys are AWESOME!

  • 0

    Definitely will be purchasing from them again. Timely service, great quality, overall very satisfied.

  • 0

    Shitty,,,rite ot the gate,,,tryn to change the layout of d.c. sw.is now s.e call google dumnshits

  • 0

    they did not have tinctures but there customer service was outstanding!

  • 0

    Friendly service, fast delivery, great communication. Excellent cartridges plus they also threw in a pre-roll.๐Ÿ‘๐Ÿฝ

  • 0

    Great product Great Prices!!!! Definitely Recommended

  • 0

    Out of all the delivery places I have tried, this has been the best one! Not only did 420 roadside have free delivery, the service was quick and the quality is great! I definitely found my go to delivery service. Thanks!

  • 0

    The communication was great and the quality of products is really the best i've seen in DC and I've ordered from a few different companies. The guy was nice enough to waive the delivery fee for me :))

  • 0

    Ordered at noon for a 3pm delivery, Didn't hear from my driver till 3:50 and didn't meet with them until 5pm. No hookup, not even an apology. Not happy with these guys.

    Business reply:

    Hi Juleon, Typically delivery orders depend on traffic and the routes the drivers take thats why we give a delivery window instead of a specific time. We would love to hear your concerns directly through the 420 line so we can correct any mistakes. We apologize for the timing issue and had I been aware I would've definitely compensated -- we hope that you'll give us another try.

  • 0

    Seriously these guys are awesome. My order was perfect, on time, they have the best carts i've ever smoked, the flower was top notch.....def a regular now.

  • 0

    Their communication was great, they arrived on time, and they were friendly.

    My one beef is the prices — cartridges are $10 more than the average I've seen, and there's a $20 delivery fee which many other services don't charge.

  • 0

    Very accommodating, quick delivery, premium product! Will definitely shop again!!

  • 0

    Very happy with the service. Awesome people and professional. I would recommend to anyone. Thank you

  • 0

    My delivery was on time and the weed is great. They earned my business

  • 0

    Friendly service, thanks fellas

  • 0

    I really enjoyed my experience. They were efficient and communicated.

  • 0

    Amazing people! Had issues with the site so they allowed me to text to get help! Super amazing and I'll definitely support in the future!

  • 0

    Best company to deal with in DC

  • 2

    the best delivery service i have used thus far. they're so kind and accommodating, as well as prompt! I never feel sketched out & the bud is great quality. highly recommend - a great business.

  • 1

    Ordered from here yesterday for the first time, and these guys are awesome! Had trouble ordering at first but sent a quick text and they helped me complete my order. Delivery was fast, like 15 minutes fast, and very friendly. The website even sent me a picture of my driver so I knew who to look for.
    The motivational service put me in a good mindset for the day and the gift quality was top notch. My new go-to. Thanks guys!

  • 0

    Amazing service and they were very friendly

    Business reply:

    Thank you :) We are glad we can help

  • -2

    How do I order

    Business reply:

    Hello! We're accepting preorders through WW at the moment. You can just click on our menu and follow the preordering process :)


Your cart is emptyGo Back
Checkout