Dashboard

BIZ MENU
77% 83% 82% 83% 79%

Leave a review or a tip...


Reviews & Tips

  • 33

    10/10 πŸ₯‡

    FEATURED
  • 33

    Fire quality buds. Great service and fast. I appreciate it guys, definitely ordering again from you guys!

    FEATURED
  • 39

    Satisfied customer!!

    FEATURED
  • 39

    I absolutely loved my first experience shopping with them. I will defiantly be back.

    FEATURED
  • 0

    I ordered and headed to the destination where i waited an hour past the time we agreed upon and the strain i got Chernobyl was NOT good. Will not use them again

  • 1

    This is the third time there was a communication issue. I waited in DC for almost two hours...I ended up leaving. While I was already on my way home, they texted me "Driver is five minutes away"....Had they texted me when the driver picked up the damn order (like they said they would), this wouldn't of happen.. I'm 90% sure I'm done with this place. Again this was strike three.

  • 0

    Relaxing and enjoyable. Very good.

  • 0

    Nice uplifting feeling. I like that it doesn’t make me too tired so it’s good for a daytime sesh

  • 0

    Amazing uplifting feeling!!!

  • 0

    Very flavorful and potent flower

  • 0

    This flower hits very nice in a joint. Almost tastes like the real thing

  • 0

    This flower is fire

  • 0

    The terps in this flower makes a huge difference from the other hemp flower I’ve tried. This stuff actually tastes and smells good, not like at all like hay!

  • 0

    I’m lovin this flower! It’s super tasty and potent. I definitely recommend trying some

  • 0

    I’m really happy with the flavor on this flower. Very tasty and really does the trick too!

  • 0

    Great price for some very tasty flower!

  • 1

    I had got some Purple Panty Dropper from them and it was trash the buds where brown no tri-cones on the buds and it was full of seeds. This place has horrible weed that’s y pricing iz so low

  • 0

    I really like this flower. I tried the cookies and Zkittlez so far but plan to try the others too. I definitely recommend trying them as well!

  • 0

    Extremely tasty and potent flower

  • 0

    I was worried that this flower would taste like hay, but it actually tastes really good! I highly recommend trying some. It’s really great for during the day

  • 0

    You can definitely taste the terps in this flower. Not what I expected at all...in a good way!

  • 0

    My friend told me about this flower. She said it actually tastes a lot like regular flower so I got some. I got the critical kush and am really impressed. Not only does it taste great it has really nice mellowing effects. Great stuff!

  • 0

    I love the way this makes me feel! I feel chill and not paranoid at all lol. It tastes really good too. Very happy overall

  • 0

    Very terpy potent and long lasting. Overall really good flower

  • 0

    awesome taste and great stuff

  • 1

    Do not shop here. Owner is terrible. Weed is Reggie. Carts are repackaged.

  • 1

    Terrible experience l order gas and asked for a swap out because that was some huff I was going get a OZ of that so glad I didn’t. They took a very long time to deliver pass the expected time. This place is terrible I been calling since yesterday trying to get something else. I wasted money and time buying from them. They always answer they phone but can’t help me get my money back or swap out. It always he supervisor is not here well I guess the supervisor ain’t never there because I been calling since yesterday and still no supervisor their. I just truly regret wasting my hard earn money on people who not about customer service.

  • 1

    Fake products. Terrible establishment.

  • 1

    Called them out and they’ve blocked me on everything. Fucking trash. This place needs to be reported.

  • 2

    Just reminding you guys these dudes are actually LIFTED DC. TERRIBLE REVIEWS ON GOOGLE AND YELP.

  • 0

    So this is LiftedShopDC under a different name and they’re trash. ROVE Cartridges I bought were opened and repackaged. You can clearly see the seal and sticker broken. Highly disappointed. I would’ve noticed if they actually let us look at the boxes before buying.

  • 0

    the most important thing is honest work with clients they always returned the cost of goods that did not arrive

  • 0

    Excellent service, excellent pricing and excellent flowers.

  • 0

    Excellent administration and services keep providing us good bud

  • 0

    Good prouct

  • 0

    thank you for the quality of the bud and the high level of service

  • 0

    overall i have been impressed

  • 1

    I got a 1/2 of GG4 my first time, great stuff. Same order second time HORRIBLE. I wanted to throw my bud away like I did my $90. You're gambling.

  • 0

    Overall good experience. One of my edibles was left out, one of the carts was leaking badly all over the packaging, and the other cartridge the seal around the top was messed up, I had to unscrew and re screw to fix that one.

  • 0

    the sellers on this platfoam and creators give 110% always

  • 0

    its great with great prices my orders always arrive well before the time frame

  • 0

    great ,super happy to have started using DC connect

  • 0

    good prices for all products excellent service

  • 0

    great service so far no issues with the odering

  • 0

    product received in time and in good condition as expected

  • 0

    this is really handy and prices are very reasonable

  • 0

    i m really satisfied with my first order

  • 0

    love it nice prices ....keep it up guyz

  • 0

    just awesome .....great customer service

  • 0

    easy to use , comfortable and gets updates..just amazing

  • 0

    good as far as it goes...excellent app

  • 0

    very easy navigation easy to shop and pay,,,keep it up DC CONNECT

  • 0

    its great fast and useful. easy to find and buy items

  • 0

    i will recommend DC CONNECT to friends and family

  • 0

    i have gotten great deals with so far great quality products

  • 0

    it makes it so much easier to use the site also its so easy now to track ur packages

  • 0

    i absolutely love the product

  • 0

    I absolutely loved my first experience shopping with them.Amazing Products and service
    Feeling happy

  • 0

    i love it so much that i m addicted to it...its soo nice staff and bud

  • 0

    great app. works well i hve no problems with the app

  • 0

    good bud the driver was very nice and fast

  • 0

    Extremely impressed with both the quality of the product and the staff

  • 0

    mind blowing staff and easy process and fast delivery

  • 0

    keep it up guyz i really love it

  • 0

    I was really in a bind when I ordered from DC connect today. I was stood up by another business, and had already been waiting for hours for someone to show. Thankfully, I was able to find DC connect and place an order with them. After explaining what I had already been thru, they came as fast as they could, and when they forgot 3 of the carts I ordered, I called immediately and they came back right away with the rest of the order. Even though there was a little slip up, I am very pleased that they came through for me after being lied to by another business. I haven't been able to use the product yet, so I can't attest for that right now, but customer service was on point. Thanks again!

  • 1

    Dont Shop Here!!!!!!!!!

  • 1

    There's many better dispensaries as I would not recommend shopping here, the price are ok if you like smoking reggie and if you try to exchange they put you on the block list. Waist of $300 DONT SHOP HERE

  • -1

    i appreciate it guys

  • -1

    Great service, great buds for reasonable pricing and great communication.

  • -1

    great and easy process

  • 0

    best service ever

  • 0

    fast and nice service

  • 0

    satisfied customer

  • 0

    Great experience from start to finish

  • 0

    All around great experience

  • 0

    Fast and great service...
    I absolutely loved my first experience shopping with them

  • 0

    First timer here, my driver AB was on point, quick delivery and White runtz was πŸ”₯πŸ”₯

  • 0

    Got some wedding cake and jack herer, both is STRAIGHT GARBAGE. I’m so mad I wasted my money. Can’t even get high off this crap. 1/10!!!

  • 0

    Order confirmed for noon, can’t tell you actually about quality since I asked multiple times for an eta and no response!

  • 2

    These guys are scammers I purchased 2 different 1/2 ounces 1 being green crack and 1 being girlscout cookies. After getting home we realized we had been given the same exact bud and neither half was what we ordered. This is the 2nd time this has happened. Do NOT order from these people!!!

  • 2

    Gave me more shake than buds and it was not the strain I wanted. Gave me the run around when I asked for my money back.

  • -1

    All around great experience! Everyone went out of their way to help with ordering, scheduling and delivery. Arrived as promised with good quality products. Set to default - no need to look further.

  • -1

    Love the smoke. Quick service and very knowledgeable. Drove from out of state to get it and was definitely not disappointed.

  • 1

    So I have previously ordered from here with a good experience but this time however it was horrible. Spending almost 700$ worth and they forgot a whole oz. They could’ve gave a credit or a free item for the inconvenience. Then had to wait for and address from another driver and then that driver rushed me to meet him. When they should’ve came to my location for the inconvenience. Poor customer service. Will use someone else for future purchases.

  • 0

    I would think getting spat in the face by a corona patient is an all around more pleasant experience then buying reggie from these laki - pakis.

  • 0

    They are the worst in the business. Complete scam/rip off.

  • 0

    Absolute trash quality. They do not have any of the strains they list and will bait and switch you. Avoid at all costs.

  • 1

    Ordered 3 entirely different strains. Two top shelf. All three are the exact same strain in differently labeled bags - and it isnt a “top shelf” either. Avoid this place at all costs #RIPOFF ALERT.

  • -1

    Great experience from start to finish. Good communication, great quality, even drivers are so nice!

  • 1

    - ITS VERY IMPORTANT TO READ REVIEWS BEFORE PURCHASE-
    Quick service but Chernobyl sucked. Dry. Stems. Little to no high.

    This is a business you’re trying to run & in order to keep faithful clientele well you have to do better. I hope this helps!

    GOD BLESS BE SAFE!!!

  • 2

    Absolute scam. They sell “premiums” that are actually literally reggie. I smoked their purple panty dropper and platinum bubba, and both barely got me high.

  • 1

    So these guys hooked it up yesterday the quality of the product is awesome and great communication so I think I found my new numero 1 place to go in dc thanks again guys and see you next time.

  • 1

    5 not stars, diamonds fasho.
    Absolutely had an amazing experience

  • 1

    Very disappointed, I think I got some CBD stuff πŸ˜”β˜ΉοΈ

  • 1

    Straight huff I hit 2 jays no affect... 🚨 SCAM 🚨

  • 0

    This was the WORST vendor I have ever used. The flower was MID grade, with no effects total waste of money. I don't recommend anyone buying flower from this vendor.

  • 0

    Dont do it. You go Be mad as shit. I ordered 3 strains. The name on packaging said different But when I get home all the same shit. And it's like CBD high. I was Bout to shoot somebody

  • 3

    A1 weed!

  • -1

    BEWARE these guys buy from organiccbdnugs . c o m
    It doesn't matter what you order its all the same. I worked with these guys until they started this scam.

  • 0

    Their deals are misleading. They have a deal for Any strains they are charging extra for top shelf. There isn’t a fine print at all nor do they specify. ANY means any strain. Very disappointed.

  • 4

    Excellent service and products

  • -3

    shorted me by half

  • -1

    if i could give -10/10 i would. Trash service and even more trash product. Do not go here. Would not recommend.

  • -3

    The driver was very polite, I purchased pre rolled for 40dollars and a half of gorilla glue,the pre rolls weren't any good the weed was like dried out flowers spent 130.00 was totally disappointed,will never shop there again😠😠😠

  • -2

    They also got my order wrong then ghosted me when I tried to get in touch with them lol is there any vendor on this site that isn't a scam in some way?

  • -3

    Sub-par service. Garbage products. All masked by friendly secretaries. Never again.

  • 4

    Great quality buds, communication was okay, pricing is decent!

  • 5

    Great experience; very knowledgeable. I suffer from a chronic pain and spoke with someone and they advised me on what I should get .The recommendation worked out really well. Quality is great and customer service is top notch.

  • 7

    Cali quality buds!

  • -3

    Bought a half oz of top shelf green crack and a half oz of top shelf og kush yesterday and after a blunt of each nothing!! Won’t be back

  • -3

    Horrible experience. Ordered a half oz of the Chernobyl and got a bunch of HUFF. Smoked multiple bows of it and couldn’t get a buzz going. Not as advertised, horrible business

  • 6

    Great service, great buds for reasonable pricing and great communication.

  • 7

    This has been the best delivery services that I have encountered so far. And the meds are premium!

  • 6

    Very happy with the quality of the bud. The cost is justified by the awesome high. Very reasonable price
    Thanks.

  • 7

    Super fast and reliable delivery. Driver called to let me know he was few minutes out from me so I can be ready to accept my donation. Great products, definitely will use them again.

  • -4

    Very disappointed. Very bad quality. Very dry. Taste like dirt. Burned my throat. Would like a refund cash app $sunnydays728 I will change my review and give you another chance if you want to keep your customers happy and be a honest company. I did not expect to pay for dirt weed when you advertise good quality. It's like smoking air. Very disappointed.

  • -4

    Most recent purchase was a full oz of Berry White that has absolutely ZERO effect / no THC. I am using it as a 'bed' to smoke my keef on. Complete rip off. There is no way that they didn't know they were selling bullshit to me.

  • -5

    Terrible. Don’t waste your money here. The “buds” don’t do a thing. Avoid.

  • 6

    Great quality, fast service. I appreciate it.

  • -3

    if you are scrolling through these reviews and stumbled across mine... Take this review as serious as ANY on this page . Friday May 29 i ordered the best strand they said they had ( Top Shelf Wedding Cake ) not only was my driver late, they gave me CPD or (Weid) idk wtf this is but LOOK ELSE WERE. You WILL BE SCAMMED IF U ORDER From this Vendor THEY BLOCKED MY NUMBER . DONT SAY YOU HAVE NOT BE WARNED, worst in DC

  • 5

    Loyal customer earned πŸ’―
    Well organized company
    Quality products
    Timely
    What more do I want

  • -3

    Worst customer service I’ve ever been a part of. They sold me cbd buds and refuses to make an exchange. I’ve been in constant contact with them until they ended up blocking my number. I am out 160 bucks and do not recommend anyone to get involved with these crooks

  • 6

    An overall fantastic experience!

  • 5

    YOU WONT REGRET ORDERING FROM THEM!
    It’s my first time trying Lifted DC, delivery was on time, buds were A1 and they accommodated me in ways I didn’t think they would. Very impressive.

  • 7

    This was my first time using this company and I will definitely be back . Amazing deals and products .. Very easy and friendly from start to finish , would highly recommend!

  • 7

    Good looking product and good communication until handed off to the delivery driver.

  • -8

    THIS PLACE RIPPED ME OFF!! DONT GO HERE! I TOLD THEM THEY ONLY GAVE ME A HALF INSTEAD OF A OUNCE AND THEY SAID SEND A PIC I DID AND TGEY SAID IT WAS AN OUNCE I HAVE BEEN DOING THIS A LONG TIME. I asked them to tell me where they were located so I could bring it to them and they said scale it your self. BEWARE!! RIP OFF ARTISTS!!

  • -7

    DO NOT ORDER FROM HERE. Got Barry White and Purple Panty Dropper, and they were just shitty mids, zero high and throat was torched.

  • 6

    Helpful and quick reply, will use again!

  • -2

    LMAO these guys pay a thord party company to do reviews for them and upvote the god ones and down vote the bad ones....

    I was planning on ordering from here today, but reading these reviews of legit people and the wierdd amount of votes on these reviews leads me to belive these are mostly fake reviews. and the bad reviews are telling the truth...

    MY GUY STEP UP YOUR SERVICE INSTEAD OF SPENDING MONEY ON FAKE REVIEWS TO PISS POEPL OF ON WW LOOKING FOR DECEnt bud for fair prices...

    Yall assholes for that, money hungry scammers.

  • 6

    Fast and reliable
    Nice quality buds
    Great Customer service.

  • 5

    SIMPLE EASY AWESOME.

  • 6

    The ABSOLUTE best experience I have had ever since I got to DC!
    Friendly, knowledgeable, Best prices and excellent Customer Service! I have found my place. THANK YOU LIFTED.

  • -6

    I would Neva spend my money with them every again nothing on there menu is what they say it is there a scam dnt spend your money with them πŸ’―

  • 6

    LIFTED DC STILL THE GOAT 🐐

    I’m still their regular customer and been a customer for a while now and they never let me down but I never left a good review cause of human nature! Most of us tend to complain or write a bad review when we have a bad experience to depreciate the business but there are only few that leaves a complement when they actually had a great one to support a business that is doing an absolutely fantastic job so TODAY I WILL TAKE TO HONOR TO SPREAD MORE POSITIVITY AND APPRECIATE THESE GUYS HERE! I was always a happy and satisfied customer when using their business and they deserve NOT 1 BUT MILLION GOOD REVIEWS FROM ME! THANKS LIFTED YOU GUYS ARE THE BOMB!!!! πŸ’£πŸ’₯

  • 5

    Friendly service, great product for the price! Delivery driver notified me to let me know that he’s 5 min out. Very prompt and very professional.

  • 7

    On some Fire flowers shit πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  • 8

    From the dispatch to the delivery drivers, from flowers to carts and edibles, by far the best service I’ve ever gotten in the DMV area. Can’t wait to try the top shelf wedding cake I just got. Looks and smells like it’s straight from the farm. Y’all got a regular you can count on that.

  • 9

    Great buds for a great deal. Looks too good to be true yet again it’s very actually true. satisfied customer. Will definitely reorder again.

  • 7

    I think all these delivery services should get a pen and paper out, take notes and spend a day training with Lifted DC. Hands down top notch service! Always coming through with the fire in a timely fashion. πŸ™πŸΎ

  • 9

    I recommend Lifted because of a lot of positive things I found here that I couldn’t find elsewhere!
    Perfect timing on delivery, I was notified when driver was 5 minutes out. Customer service was exquisite.

  • 12

    Keep the freebies coming. I’m in love with the flowers they got, it’s been so hard to find. They also carry legit carts. I highly recommend Lifted DC.

  • 10

    Very reliable and professional business. keep it up!

  • 12

    I am extremely happy with my order!

  • 11

    Excellent service. I liked the first time patient discount and freebies. Will definitely order from here again.

  • 12

    Prompt and exactly what I wanted! No hustle, friendly reps. Superb flower quality. Aroma was on point! Found my DC connect.

  • 11

    First time ordering and I had such a pleasant experience. Delivery was on time, ordering was easy they walked me through all the steps cause I didn’t know what to do and they also gave me suggestions on the buds! I made the right choice by choosing lifted! I will be back again!!!!

  • 10

    Always showing up with the ⛽️! Proud to be a Lifted customer! Keep it up guys.

  • 9

    Amazing service and flowers
    Will def order again!!

  • -10

    I don’t know about this service guys. Ordered a half of Fire OG and right off the bat, I could tell it was mid. The buds looked like the life was drained from them.. im talking brown color. The smoke was harsh out of a bong and only felt a small high. Definitely not the fire og I was hoping to try. Driver was 45 min late as well :

  • -12

    will not even attempt to order from here again.
    driver was over 20 minutes late (i had an appt so i had to leave) but glad i did because after seeing reviews i probably would have gotten some shitty product had i stayed and paid. and who charges a $20 delivery fee when you’re a delivery service. none of the other services i use charge a fee. shame
    all around.

  • -11

    I ordered a 1/2 of top shelf and got a bag of reggie that gave me a headache. Contacted customer service but they just make up excuses and then stop answering. Save your money for some better quality literally anywhere else.

  • -12

    10/10 experience. Great quality, fast communication, excellent prices, and RELIABLE.

  • -10

    The quality has gone down dramatically and they have no knowledge whatsoever about their products. $75 for and 1/8??!? And it’s barely mid grade!?! Y’all are slippin and I won’t ever cross that doorway again...

  • -9

    This was my second time ordering the first time I ordered 4 different types of buds and my best one was purple punch so when I ordered the second time I just got purple punch and it was not the same as was I got before. I even saved some out of my first batch to compare and it was not the same. Its like y'all gave me some bottom shelf this time was not pleased at all.

  • -5

    I ordered 4 carts, zip and half of ak-47. The carts were ok. The flower had seeds, no crystals, was just dirt flower. I contacted Lifted to which I received no response. You can get better bud else where. I would never use them people again. Try going to capitalbuds/hilife/cloud/districtconnect before remotely touching these guys.

  • -7

    I would not recommend this dispensary. Their strains are not high quality. I recommended them to a friend after one good experience: the bud he received was not the strain he ordered nor was it potent. I gave them another chance and I ordered 3 oz which they assured was OG- it smells fine, but it does not smoke well, has seeds (so obviously it was overlit while being grown) and isn't cured correctly. It smokes a lot like hemp flower and has no psychoactive effects. I would not waste your money unless you want to risk getting low quality flower because I am currently very sad about the money I wasted- and when I followed up about an exchange they will not answer my texts.

  • -6

    BAD. Didn't honor deal price. Given 2 same carts, and not what I ordered. 45 minutes late delivery. WILL NOT BE USING AGAIN.

  • -6

    They called to let my know my driver was backed up due to order volume and were accommodating towards my lack of time- allowing me to meet him along his delivery route. However, the bud has a chemical smell as well as being extremely weak. I ordered Northern Lights and after receiving it noticed that it didn’t resemble the strain at all and gave a more sativa like high which has caused me suspect that I did not receive the strain i had ordered. Prices are not worth it for the quality of bud. Also purchased 3 carts here and one of them had different packaging as well as a different flavor and scent as the other one i ordered in the flavor (runtz). Along with this, that particular cart didn’t even cause a buzz after about 5 strong hits.

  • -7

    I was kept waiting like 30 minutes after being rushed and told if i wasn't prompt i would have to meet the driver up somewhere else. The pricing was good but the quality of the product was horrible. Till now i still have it because i could not smoke it. Not saying it was the dispensaries fault but the product was horrendous. It left a horrible after taste and did not have any high. Felt like it may be CBD but not sure.

  • -8

    This is a scam they sold me some bullshit no light green all dark trash the premium is fake dark brown sprayed on they petty as hell stay away

  • -6

    The first time the weed was good and the second time it was some fake s. People on here talking about how they spray a smell on the weed are thinking exactly what I’m thinking. Another company called Fatstash is doing the same thing. Total scam and they’ll definitely have their people downvote this as a way to keep the scam going. Rather pathetic. DC needs to regulate our weed.

  • -7

    This week was my second time ordering from this service, and I was pretty disappointed. The Fire OG I ordered is producing few to no effects. It’s bizarre because when I ordered the same strain from here about 2 months ago, it was great—I just finished it a few days ago and the difference between the old product and the new is very noticeable, to the point that the quality of the bud even looks visibly worse. If the pandemic is affecting the supply, I hope they get back on their feet soon. Driver was helpful and stayed in touch on his way to me.

  • 8

    Lifted you da realest🀟🏼

  • 11

    Such a phenomenal experience, I waited until I tried all the goods to leave a review cause it sounded too good to be true. My first time trying Lifted and process was like a walk in a park in comparison to other companies, to top it off all the products I received were high quality! I’m πŸ’― sure that I will be back!

  • 13

    Great team work from people over the phone to the drivers! Great communication, great flowers & great pricing

  • 13

    QUALITY PRODUCTS ONLY! I’ve been a customer for a while now and they never let me down but I never left a good review cause of human nature! Most of us tend to complain or write a bad review when we have a bad experience to depreciate the business but there are only few that leaves a complement when they actually had a great one to support a business that is doing an absolutely fantastic job so TODAY I WILL TAKE TO HONOR TO SPREAD MORE POSITIVITY AND APPRECIATE THESE GUYS HERE! I was always a happy and satisfied customer when using their business and they deserve NOT 1 BUT MILLION GOOD REVIEWS FROM ME! THANKS LIFTED YOU GUYS ARE THE BOMB!!!! πŸ’£πŸ’₯

  • -11

    they hire a team to downvote every bad review lolol

    Business reply:

    Lol right back at you we are far too busy catering our loyal and appreciative clients. You have nothing to worry about we don’t have a team looking after your review. All and all we appreciate you giving us the credit. We will be more than happy to offer you a few pre role on your next order that’s over $600 just as everyone gets.

  • 9

    THEY CAME THRU CLUTCH WITH BANGIN BUDS! exceeded my expectations on this one fasho. πŸ’―

  • 6

    The best delivery service in DC hands down πŸ™ŒπŸ½ They holdin it down fr! I’ve shopped around with other vendors but ain’t non like LIFTED! Bud was amazing, great deals, customer service on A1! πŸ†

  • 9

    Returning customer and I’m very pleased with service and quality of products! They even looked out for me cause of a small delay! I appreciate it guys!

  • -6

    Don’t grab the gram cookie carts they are fake. Highly disappointed

  • 9

    ! I recommend this company to anyone that’s looking for quality stuff and service.
    Fast friendly and reliable business. I often find it hard to find the combination of all 3

  • 7

    Amazing deals!!

  • 7

    Great first experience. Prices and product are great, will order from them again.

  • -10

    I have utilized the service of this company for over a month and they have been on target. My last delivery the driver was terrible but today everything is bad as stated in another review all their buds are the same no matter what you buy. I got Chernobyl (1 strain), northern lights (1strain), grape god (1 strain) every bud is identical to the others and the smell is terrible like a spray... please close this place down ASAP

  • -8

    OK service, but all the bud is the same bud no matter what you order and its like a mids without seeds. No good smells or different bud. Never again spent too much money and got all the same mid grade as bud

  • -12

    Driver said he was 5 mins away... I went outside to wait - and he was actually 20 mins away. On top of that, the "top shelf buds" I ordered were mostly half rate shake. It wasn't terrible... but it sure wasn't the top shelf I was paying for.

  • 8

    Shake was great, driver was chill... and it was here in an hour and a half. What more do you want?

  • -5

    terrible customer service. was condescending when i asked for a picture of the bud.. i do this so i don't send the driver here for nothing if i don't like the quality when he arrives.. maybe upload pictures on the website if you're "not in the business of sending pictures. peace out"

    plenty of vendors out there lol was trynna give them a try but ill gladly take my money elsewhere.

    "peace out"

  • -8

    great quality product however we had to wait over two hours for delivery & i was missing a half. it wouldn't have been a big deal if it was one or the other. but again i was waiting for over two hours & i didn't recieve my whole order, the driver had pulled off before i had time to check my bag so i had called back & they said they would make it right however nothing was done.

  • 9

    Just want to say thank you to the folks at lifted. Even though the delivery was a little jotty, it all worked out and the products was well worth the wait.

  • 6

    Quality bud . Quality service πŸ’―

  • -4

    Idk who putting up these reviews but I just spent $160 on pure trash both weeds I bought were garbage not only that the driver took over 2 hours to get to me! Dispensary shouldn’t be able to give ppl straight trash I will never order here again period!

  • 6

    I've ordered from this place twice now and both times have had speedy delivery and high quality buds. The prices are amazing and the drivers are chill. Highly recommend.

  • -4

    BAD BUDS FOR THE PRICE JEEZ DON'T ORDER HERE

  • -5

    We ordered this weekend, very fast delivery but the weed is all but fake.

  • 4

    Best quality buds! Lifted just earned a loyal customer! πŸ…

  • 5

    Checking back in to restate how amazing this business is!! I will def be back again and again!

  • 8

    Amazing bud, replied quick. Totally love these guys! Had my delivery within 90 minutes. Worth every penny!!!

  • 9

    Fast friendly and reliable business. I often find it hard to find the combination of all 3! I recommend! Thanks lifted!

  • 10

    Wowwww is all I can say! Quality all around!! Products are top notch!!! Trust me, quality flower! Responsive with inquires and delivered in under an hour. I'm storing this contact! Thank you!!!!

  • 10

    Speedy,quality and friendly business. Keep it up!!

  • 10

    Great products!

  • 5

    First order from them today the delivery time was fast and prompt but the tree was less than sub par I rolled a blunt smoked it and wasn’t even high smh it’s like they replaced the tree with CBD maybe it’s a bad batch but it’s terrible might give them another try wit another strain

  • -8

    I wish I would have read the reviews b4 I ordered Your not allowed to look at what your getting you must hand over the cash 1rst ordered 4 different strains each 1 looks EXACTLY alike no variation whatsoever not happy

  • 11

    My favorite place on this platform! Always fast and reliable! Great deals for great buds. I will be back for more!!!

  • 12

    Have been using lifted for a few orders now. In my opinion, they have some of the best and most consistent service in DC. Price is always on point and the buds are unexplainably extraordinary!
    Looking forward to repeat donations to LIFTED!

  • 11

    Great service great herb. I ordered Green Crack and it was amazing! I WILL DEF BE BACK HERE!!!

  • 12

    I appreciate the great service and products! Safe to say I found a new go to!

  • 14

    Sitting here scrolling down the reviews from customers I kinda sensed just plain hate! I’ve been using their service for over 5 months and they’ve been nothing but the best to me. Always hooked me up with quality buds, they’re always on time, customer service is very customer need based! Believe me when I say this there are a lot of companies that deserve bad reviews cause i’ve tried most of them but I don’t think this is one!! Dear lifted customers don’t be biased by reviews from customers that are never satisfied with this great service and products they provide! JUST GIVE IT A TRY AND YOU WONT REGRET IT!! Thanks lifted for always holding me down and coming thru with firee products every time i hit y’all up! πŸ”₯πŸ’―

  • -10

    Good service but subpar herb. My 1/4 of Green Crack was dirty and had several seeds. Won't be back.

  • -13

    Order a half of trainwreck they did a switch and gave me 16 grams of some purple shit that doesnt even give me a kick damn i thought yall was legit

    them 70$ half they giving u whats not selling not actually the product

  • -15

    People were nice but the bud was no good. Not fresh and full of seeds. Disappointing.

  • 11

    So, there's a lot of negativity in this review section. In my experience, these guys have always been fast and friendly, with good communication. The bud is pretty damn good at reasonable prices, plus they don't give you BS proportions. Overall, one of the best delivery services in DC.

  • 11

    Very knowledgeable and helpful information

  • -13

    DO NOT BUY HERE. The website advertises multiple deals and specials but the dispatcher will pick and choose what they want to honor. If you try to get clarification or have their advertised deals honored, they attempt to guilt trip you by threatening to underpay their drivers This is unacceptable business. This was my first and definitely last time dealing with this disgusting vendor. DO NOT SHOP HERE. DO NOT SUPPORT THESE PEOPLE.

  • -12

    AVOID THIS PLACE AT ALL COSTS! Ignore the positive reviews here because they must be paid commenters. I wish I'd been wiser and read the negative ones before making a purchase because they are ABSOLUTELY ACCURATE. Bud is D R Y and I'm almost positive they're selling HEMP for some strains and passing it off as actual herb as some other commenters noted. SCAMMERS. Beware. YOU'VE BEEN WARNED! Too many other options to let these guys scam you in these tough financial days. Just shop elsewhere.

  • -8

    Worst quality bud I have ever gotten off this site. Pretty sure it is cbd flower. Had three different people try it without telling them what I thought and they all agreed it was trash.

  • 11

    The pricing is soooo great. Just the communication was terrible. I went through a lot to get my order. Overall, I'm satified and it was a learning experience. Will order again.

  • -8

    I'm sorry but this place is horrible. I got a qp yesterday 3 ozs and 2 halfs. All different strains. The wedding cake says it high quality and it one of my favorite strains it wack and full of seeds. So is it mid grade or Gas cause there should be no seeds. The green crack which also says high quality is also wack and does not get you high. They show up on time but very disappointed in the quality. I will never ever use them again. I don't want to pay the price I pay for flower and have seeds and not get high.

  • -6

    I ordered here for the first time and let me just say the bud is the second worst I ever had in d.c I ordered a whole oz of grape God it was a good price and smelled great but didn't smoke well at all hopefully this was a one time thing since I seen plenty of good reviews about this place

  • 7

    Thanks lifted for showing me love! I will most def be back.

  • 7

    THE DELIVERY GUY COMMUNICATES WELL AND THE DELIVERY WAS FAST! FLOWER WAS GREAT!

  • 6

    Extraordinary buds and service!!

  • -7

    Just got some weed from here
    Shit is some dirt
    Said it was some wedding cake shit is dry and no taste

  • -8

    They were great with communication, but the bud quality was not good. Tons of seeds and stems, and not dried completely. Will not order from them again.

  • 6

    Amazing deals for amazing buds! And their service is very fast and reliable!

  • 6

    My first time ordering totally happy with the quantity and quality of the bud amazing high, quick response and delivery time. thanks lifted!

  • 8

    HIGHLY RECOMMEND!! I'm a long time smoker & by far this is the best buds on the delivery market, trust me won't be disappointed.

  • 9

    Ordered late, delivered within an hour. Friendly, not scetchy at all and being from out of town I didn't know what to expect, but I’m very happy with the choice I made to use their service! VERY WORTH IT!!

  • 11

    Always high quality and quicker than your UBER lol for real for real!!

  • 11

    Best in the business, no brainer here!!
    I’ve tried several other companies now and organic hands down has the best drivers, communication and bud for the money.

  • 12

    Great customer service, price, and quality. Had a very easy first time experience with them, highly recommend!

  • -11

    The worst delivery service I've used. Placed an order and they had issues processing it and then after I finally heard from the driver nobody showed up.

  • -11

    Sold what was basically good middies as GG4. Never again. Don’t be duped by these people, they either don’t know anything or are actively gritting.

  • -8

    DO NOT BUY CARTS FROM THESE GUYS, THEY SELL FAKE CARTS AND EXPIRED CARTS AS WELL. I was skeptical about the Rove Cartridge I bought from them the other day and I decided to contact Rove VIA email and Instagram. Within a few hours, they verified that the cartridge that Lifted sold me is fake. The stickers that Lifted use on their cartridges look legit, but they're meant to fool you into thinking the cartridge is real. If you have any sense, don't buy cartridges from them because you'll be putting your health at risk. It's not worth a quick high. Prior to discovering that the Rove cartridge they sold me is fake, I noticed that the KingPen that they sold me was expired by 2 whole months. I contacted them and they were courteous enough to offer me an opportunity to exchange my two cartridges, however, when I learned that the cartridge was fake and inquired about a refund they completely ghosted me. Now I'm stuck with two useless cartridges. Buy from somewhere else for your own safety and sanity. It's so disappointing because their bud is decent and goes for a good price.

  • 11

    I appreciate the great service and the top quality flowers you provided!

  • 10

    Lifted is where it’s at!! πŸ‘πŸ½

  • 9

    Best buds, quick delivery and nice customer service! I will come back for more.

  • -6

    Horrible,, don't do it!! Bad customer service, bad buds horrible buds, you will be disappointed 😞

  • 6

    flower was absolutely amazing, My driver was friendly I will def be back here!!

  • 5

    Outstanding πŸ”₯

  • -8

    The bud was or has to be CBD that so fuck up it’s basically highway robbery cause it Ain’t like you can walk up the block and be like wats up with this shit And the fact that it’s legal and you do this shit is fucking foul

  • 5

    Every single experience I have had has been great. Highly recommend.

  • 5

    Absolutely amazing followers. I will def be back when I ran out πŸ™ŒπŸ½πŸ’―

  • 5

    I’m so impressed by how they treat their customers. The products are legit and top quality. It’s safe to say I found my IT company from now and on. Thanks lifted for making my stay at home evening remarkable!!

  • 4

    Deals are literally too good to be true, I was kind of skeptical about donating but that’s the best selection i’ve made!! The flower was amazing

  • 5

    High quality strains!

  • 5

    CALI QUALITY BUDS!!!

  • 5

    Use their service and get LIFTED! πŸš€

  • 4

    Legit top shelf!

  • 5

    Great first time experience! Flowers are flawless!

  • -7

    Decent quality bud however I ordered about 6 different strains and it's all the same, smell look taste and effect. Did get a nice freebie, only reason I'm not mad but I'd rather get what I asked for

  • 7

    Just a happy customer trying to appreciate this business. Thanks Lifted y’all truly the plug!πŸ”Œ

  • 6

    Great buds! It really got me lifted!!

  • 5

    I had a great first time experience. It was speedy and on time.

  • 2

    Great service!

  • 2

    Amazing deals for high quality products.

  • 2

    High quality buds and professional service. Get LIFTED you won’t regret it!

  • 1

    Exceptional service and quality of strains! πŸ‘ŒπŸ½

  • 1

    Super satisfied booth with the service and product quality.

  • 0

    A fairly new company but surprisingly well organized and professional! Coming back to give it another shot next week. Super satisfied

  • 2

    LIFTED FOR SURE 🧘🏼‍β™€οΈπŸŒŸ

  • 4

    Lifted defiantly exceeded the expectation I had for my first time experience. It was such a smooth service. to top it off they have the best flowers!

  • 5

    Great buds and service! Thanks lifted, will def be my go to from now and on!!

  • 4

    THE BEST SERVICE AND BUDS IN TOWN! TRY THEM AND GET LIFTED YOU WONT BE DISAPPOINTED!!! πŸš€

  • 6

    Okay so there was a mistake! On both parties but they made it work and honored their word! I placed two orders and called to combine them. When delivered and paid for I checked and I was missing my second order. But I like most people have to work and I was on my way in. They were super cool about setting it up for tomorrow with no delivery fee due to the mistake. Awesome customer service guys really appreciate it!

  • 4

    Great stuff! Very helpful and friendly service!

  • 5

    Great Service....as a rookie, I called and got great advice. Driver was prompt and polite....overall, thrilled with everything.

  • 6

    Best buds in town.

  • 6

    Driver was right on time. Didn’t have to wait at all. Very high quality buds. Will be coming back

  • 7

    Super quick, professional, affordable and qualify flower. Will most definitely be ordering again.

  • 6

    Great service.

  • 6

    My first time experience was incredible. A reasonable price for great buds. Customer service was also one of the best!

  • 7

    I have been trying different vendors for a while, but Lifted showed me love. It also looks like it’s a new company! It exceeded my expectations. They have great quality buds and speedy delivery. Thank you guys!!! I'm definitely coming back.

  • 7

    I enjoyed my buds it can only be right to share my amazing experience

  • 7

    LOVE everything about these awesome people! The flower is absolutely amazing. I got 3 different kinds and I can’t wait to see them again to try more! My driver was totally amazing!

  • 5

    A very friendly service, answers all questions patiently , drivers are very approachable and the flowers are pretty impressive! Can’t beat that!

  • 6

    Decent first time experience. Keep doing your thing.

  • 5

    I’m high asf writing this 🀘🏽 Good weed

  • 6

    Dispensary quality ⛽️

  • 6

    TOP NOTCH πŸ₯¦πŸ”₯πŸ”πŸš€

  • 6

    A very smooth first time experience. hustle free, easy to order, fast delivery and quality flowers.

  • 5

    Excellent service! πŸ”₯

  • 5

    Super impressed, keep it up guys! It’s about time people get service like this!

  • 5

    The bud hit really different fr! Try it, you won’t be disappointed

  • 6

    Just amazing! Service 10/10, Med quality 10/10 and price 10/10 more than reasonable for the great quality flowers they carry.

  • 5

    First time using their service and they exceeded my expectations. Despite the reviews on here, I gave it a try and their products are top quality. I highly recommend this company guys!

  • 6

    I absolutely love the buds I got from here.

  • -12

    Bad Quality bud

  • 11

    Great buds accompanied by great customer service!

  • 11

    First time experience was very Impressive. high quality flowers for such a great deal!

  • 11

    Defiantly pleased with the services and the great quality strains I received! I will be back for more!

  • 11

    Top-notch delivery service!! Got in touch with me via text right away with an ETA. They were here fast, they were friendly, and the flower I got is excellent. Plus the prices are unbeatable for the quality. Thanks Lifted, you earned yourself a new regular!

  • 10

    Excellent communication and amazing product. Tried 2 different strains and both were fire! Will absolutely be back.

  • 9

    Delivery was quick and quality was excellent! Highly recommend!!

  • 10

    Easy ordering and super fast delivery!

  • 15

    5 stars! Everything was outstanding

  • 13

    Awesome customer service and awesome flowers.

  • 15

    Quality buds! I appreciate your business!

  • 17

    First experience was great. Awesome communication, great price and timely delivery!

  • 17

    great flower very impressive for this area

  • 14

    This company has the best flowers on this site! 100%! Thanks guys!! πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️


Your cart is emptyGo Back
Place Pre-Order