Dashboard

BIZ MENU
92% 92% 94% 92% 94%

Leave a review or a tip...


Reviews & Tips

  • 0

    I come up from North Carolina and the only people I deal with is déjà vu the honesty the consistency and the convenience they provide me are second to none.

    FEATURED
  • 0

    I’ve been playing with the legendary section for the past couple of weeks now and I haven’t been disappointed yet keep up the good work guys I will continue to check in. 😎

    FEATURED
  • 0

    With the prices, quality, and service that they provide Dejavu is making memories that you won’t forget. I love this place!

    FEATURED
  • 0

    Love these guys, they're punctual and make this process easy.


    I hope they blow up because this is a model company

    FEATURED
  • 0

    OMG....Finally some real πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯. This is quality I want for the prices. They had good response times and I’m sure it was busy because I had to wait a bit. But it was definitely worth it and I will be ordering again πŸ™ŒπŸ»

    FEATURED
  • 0

    I drive up to dc a lot during the month to get my bud. They are the best delivery service I’ve dealt with. Always have top quality bud for a great price!!

  • 0

    These people are the real deal! They have a level of professionalism in this industry that most places seriously lack. They responded fast, answered all my questions, were in contact thru out the whole process, were on time(actually early) to meet up spot, and finally, the quality of the product was top notch along with price. These people are on top of their game and will be one of the survivors if we ever get chance to purge the industry of so many of these con-artists and crooks. Thank you guys so much for making this an enjoyable and stress free experience, you have my repeat business for sure! Don’t be fooled by all these dickheads that are fucking up the DC cannabis scene

  • 0

    I really enjoyed my order will order again πŸ’―

  • 0

    I’m a vet who suffers from PTSD and I only trust dejavu to help me get what I need. I’ve been calling these guys for months now and I’ve yet to be disappointed. Their determination and sincere it’s they show in understanding of my issues makes me feel at home with them

  • 0

    Great customer service great flower tried a new strain that they recommended just because he seemed very knowledgeable on the products and I must say to Strawberry Fields is everything they said it was. My new fav in the city.

  • 0

    A friend of mine told me about these people that will take really good care of you so I gave them a call next thing you know I’m happier than I’ve been in a long time. If you guys keep this up then you’ve got me forever

  • 0

    Great experience from start to finish. Great service and top-notch bud.

  • 0

    Counterfeit raw garden carts. Had zero effect. Some research proved they are not authentic, no matter how real the packaging may look. So who made them? I understand that maybe deja vu got duped into acquiring fake carts, but it would be irresponsible if they knowingly continue to distribute counterfeit carts. There is no way of knowing where they came from and what’s in them.
    If they take the ethical high road, research their product, and cut out dangerous fakes, I may come back because the bud was good.

    Business reply:

    We are sorry that this has happened. We are reaching out to our providers to address this issue. We are happy that you enjoyed the greens and will do our best to resolve this issue.

  • 0

    Fùck these people straight up. Called me after I placed my order to confirm. Drove 3 and a half hours & when I got there. NO RESPONSE. Waste of fuckin time

    Business reply:

    When you placed your order, we called you to confirm your order as we do for all of our guest. When you did not respond, we texted you to confirm your online order for your half of biscotti and your half of L.A. Confidential. We then sent a screenshot of the order to you and sent a follow up text to get a confirmation from you. We never received a response from you. If you are not responsive and/or do not confirm your preorder when we call and send multiple text, we cannot send the order out. We are sorry and wish that we could have helped you but without order confirmation we cannot move forward.

  • 0

    Got so high I almost forgot to leave the review I guess that’s why they call it déjà vu I love you guys

  • 0

    Just ordered the sherbet from them and my goodness it was tasty! from the exotics to anything I’ve had in the indica section I’ve been pleased. Thank you déjà vu

  • 1

    Worst ever. Made purchase, didn't have any effects. Tried several times to get some assistance. 2 days later they say I'm stuck with it. Go somewhere else cause this place is running scam bud.

    Business reply:

    We are sorry that you are disappointed with the product that you received. Due to the recent surge in COVID-19, we cannot except any trade ins. This situation bothers us too because we pride ourselves on going above and beyond for our guest. Contrary to your unpopular opinion, There is NOTHING scammy about our products or our company.

  • 0

    By far best flower i have had out of 10+ companies and they are great and will work with you to make sure everyone leaves happy and gets what they want I will deff be putting more trust and spending more funds with these guys the P.U.D.C and bubblegum are on point and stole my heart if you want fire visit these guys frfr

  • 1

    Was ready to give up all hope on DC and then I found Deja Vu! Crazy prices on amazing gas and you can tell they care about what they do. Happy again.

  • 0

    This is by far the best place in DC to shop from The prices and the qualityπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ can’t be beat dont know how the secret isnt out yet

  • 0

    Came from out of town with a lot of questions and déjà vu answered everyone of them, directed me to what they knew would work for what I told them, and put a care package in there to match my symptoms. Blown away at the actual care they showed me. I’m yours forever Deja Vu

  • 0

    Stumbled on them after being disappointed with a couple other spots that I thought were taking care of me and WOW the grass is way greener on the Deja Vu side. The 8ths they offer for 30 are better than what most people charge for 50. Couldn’t be happier with the products. Thanks again Deja Vu

  • 0

    After being disappointed time and time again a friend told me about them and OMG!!! This place is a blessing!! Staff was very helpful and the quality was better than I expected. 10/10

  • 0

    Havent seen many if any places that provide the consistent fire and service Deja Vu does. Never going anywhere else. Truly appreciate you πŸ™πŸ»

  • 0

    that outdoor blue cookies was surprisingly good

  • 0

    The service is quick and the quality is goodeja.

  • 0

    Waited for bud over 2 hours from expected time.

  • 0

    FlyDc was amazing. They not only had a fair priced flower but they deliver quickly too. Driver also responds quickly during texts. All around great experience!!!!! Box had lighter and extra gift. FlyDc you rock fr fr

  • 0

    They run a little late BUT they always make it up with a nice gift😁😁😁 there strains always delicious

  • 0

    This place is a scam. Their edibles say 500mg with a serving size of “about ten pieces” but they all have 5 pieces. “About” is not half the serving and therefore half the THC that you’re paying 40 dollars for. Do NOT buy from this place.

    Business reply:

    Sorry to hear that you had a bad experience with those edibles. We are reaching out our providers to address this issue and do our best to make sure it doesn't happen again. We would love to make it right and hope that you will give us that chance. We are the furthest thing from a scam.

  • 0

    Awesome customer service⭐️, quality is outta this world. And always have great deals. Recommend these guys to anyone looking. Also do your self a favor and ask for pre rolls. Thanks again guys you are the best

  • 1

    Def hit or miss... Had some blue cookies that was good then purple og that aint hit all all. Roll the dice..

  • 0

    That's how you show up to play! I'm a veteran buyer and this shop checked all the boxes, courteous, informative, responsive, timely andπŸ”₯πŸ”₯ ass flowers to boot. If this keeps up, I may have found a new home. Thanks for bringing hope back guys, see ya again real soon! 😎🀘

  • 0

    Great Service for customers! I’m pleased with the experience and how they accommodate me! I live in a compromising neighborhood and they still service me with no judgment unlike some others businesses on here! The quality of the products are Top-shelf and they accommodate EVERYONE! You will not be disappointed with the specials either!

  • 0

    They came through during hard times

  • 0

    Fantastic flower options, buds nice and trim, no shake! Prices are very reasonable and the process is professional and courteous.

  • 0

    Everything was on point

  • 0

    My Experience is always Great and And as far as prices πŸ˜ŽπŸ‘πŸΌ. Quality is always great and Exactly as it’s written and photos are on point Just the best service overall the best in the city

  • 0

    A1 Quality, service and price! I’ve tried several different vendors and these guys are hands down the best out. Real pics no bait and switch. I won’t be going anywhere else from now on

  • 0

    Customer service deplorable. Won't be back.

  • 0

    Overall im happy with my experience with deja vu. Only complaint is that they took a while to deliver at there on meet up spot and the London look nothing the photo and was super compressed but it was very fresh and looks like it be some stupid, if not compressed. Everything smoked good

  • 0

    Fantastic flower, buds are trim and no shake not to mention the best prices in the dc/md/va area.

    Thank you again!

  • 0

    First time ordering from Deja Vu and I have to say I was satisfied with my purchase. You can’t beat the prices, good quality & service. 10/10 I will be back! Thank you!

  • 0

    Just go to a real dispensary. I came all the way from AACO for some Billy Kimber that was not Kimber. 80 bucks wasted. Thanks Wheres Weed!

  • 0

    Top notch pharmacy. Even in these crazy times of 2020 and the crazyness of life I received my gifts. The flower and cart I received are grade A! I will be returning.

  • 0

    This isn’t a review more of a request πŸ˜‚πŸ˜‚ you guys gotta bring back the zurple punch that was πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  • 0

    Great experience hands down these guys got some great product for great prices and their super reliable they stay informed with you all the way to your pick up. I’ve ordered from here numerous times and have been satisfied every time. And delivery drivers are reliable as well and stick to their word.

  • 0

    Would’ve been nice if my order even showed up waited more than a 1hr and no call or anything just excuses

  • 0

    I’m a regular customer and can say I will keep coming back. Good quality strains and professional and friendly service. You won’t regret it.

  • 0

    Picked up some Greatful breath and mimosa and they were both legit and the driver was on time. Definitely will be back

  • 0

    This was my first time trying these guys out after trying other people and they posting pictures of products that’s not there’s. I gave this guys a try and product was better than I thought. I did not get my gift for the being a first timer I get it next time because I definitely be calling them back

  • 0

    High recognition to Deja Vu is much deserved regarding the quality of product and supreme level of customer service of this team. I've tried 5 different strains off several of their tiers and all are fire, fresh/sticky and full of flavor, no old flowers. Deja Vu has raised the bar with a no bs system that's aimed to exceed expectations but most important is their ongoing consistency.

  • 0

    First time ordering with DeJa Vu. I will be back. They're prices are great and they're communication is incredible. Great team. Awesome service. When I asked to reschedule my delivery time, they assured me it would not be an issue. They even threw a free edible in there. Thank you Deja Vu !

  • 0

    Been coming here a couple months and haven’t been disappointed yet. Best flower prices I’ve found and the quality definitely there. Edibles that aren’t over priced and they got concentrates! Really a one stop shop πŸ’ͺ🏾

  • 0

    Friendly, professional staff. Right on time!

  • 0

    This is the Gold at the end of the rainbow. As fair as it gets when it comes to prices and quality. This is how every company should be. Thank you guys for doing it how it’s supposed to be done!

  • 0

    Excellent experience from start to finish. Dispatch extremely cordial, informative, and communicative. Pictures are accurate and match product to a T. Quality/price ratio is completely on point - better than most. Product was fresh, organic, cured properly, and potent. Driver absolutely wonderful on all metrics. Very impressed overall and will definitely be returning. To anyone in the market - look no further - you've found your new spot. Thanks again Rob! Best, Alex

  • 0

    I'm visiting the area from a legal state, and I've tried several sellers on this platform, and I've come to the conclusion that one group or person runs the majority of the weed businesses in D.C.

    With that said, the bud I got from this seller smoked like it was left unwrapped in a dusty basement.

    If you value your health, please find a seller you know and trust so you're not smoking on some crazy pesticides and God knows what other else.

    Other than that, they were communicative and they delivered on schedule.

  • 0

    Top tier professionals. I have tried other shops and been severely disappointed by dry herbs and bags of stems. Never here.

  • 0

    I love how they price their weights. Most places penalize way too much for not getting at least a 1/2, so they make it difficult for you to sample it before committing to weight. With $30 1/8's these guys have nothing to hide unlike them. I've gotten over 8 strains between their tiers, can't speak for outdoor. They've all been at least good to great. The london pound cake was fire. that grape ape looked like weed pron. And they weren't even in their top tier. The OGK reeks when i open the bag so i get why it's in top tier but still, even their regular tier blue dream and death star were good. only the purple cookies were a little dry and not fat buds. as long as they stay this quality and price i can't go through anyone else.

  • 0

    Shatter πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―
    And they gas pressure πŸ”₯
    but both times I copped it takes a little while longer to get , but it’s worth it

  • 0

    Great products, the Cherry Pie was phenomenal and the delivery was fast. Definitely worth checking out

  • 0

    5/5 on everything. This is one of those places you stumble upon after months of going somewhere else. This is not a paid review. Their service, phone etiquette, driver speed and professionalism, may be the best in dc....and that’s counting the hundreds of services all over the district. Order now if you haven’t. London Poundcake?!?...πŸ”₯⭐️πŸ”₯⭐️πŸ”₯

  • 0

    I was 20 min late due to traffic,no complaints,hooked me up with a mask ,and still got some gas for the low!

  • 1

    1 of the best Flower & people in DC honestly. Even through my BS, these people still come through πŸ™πŸΎ

  • 0

    Second time in a row ordering from Deja Vu, and that's saying a lot! Good quality, friendly service, reliable timing, and comfortable prices, two times now. Recommended.

  • 0

    Local resident and today was my first interaction with them. Price point lead me to my decision to shop. They are top tier. Great customer service, great flowers, excellent time and price, an all around fantastic experience. Donate safely and confident here. A++

  • 0

    They always come correct nd on time. Good gass nd fast service lol u cut beat that

  • 0

    I've had nothing but amazing service there for the past 6 months Ive been going there! Always fantastic deals and even better people! Overall great place. I recommend it to all of my friends that visit from out of town!

  • 0

    Theres nothing bad I can say about these guys at all! Wish we had more places like them! Price = amazing.. product = stupid good haha ... service = 10 stars!!

  • 0

    Wish I would have found these guys sooner! Everything Ive picked up has been amazing! best service and weed!!

  • 0

    These guys have great buds. I've been to a bunch of places on this site and these guys have really good stuff for the money. I tried 4 of their sativas, they're all great, jack, strawberry cough, blue dream, and maui waui.

    The maui and jack hit the hardest, the rest were also very good though compared to other places. These guys also had a favorite of mine that I haven't seen in DC in a bit, London pound cake. The flavor is delicious and it hits like a dream.

    Their carts were ok, they worked, I'll leave it at that. Their flowers and cookies were great. I can't wait to try their gummies and other strains. I'll be going back for sure. They were early or on time both times I used them, most of the other places I've used were consistently late.

    I would definitely recommend them!

  • 0

    These are the #1 guys in DC! Ive tried alot of places out there and haven't had as positive and as good of an experience anywhere else! Kudos to the team for taking care of me all the time!

  • 0

    As a first timer using wheres weed I was a bit apprehensive and nervous during this process but these gentlemen really eased my worries! So professional and kind! Also, husband loves the gummies!

  • 0

    Im a concentrates guy and they definitely took care of me! Smooth smokes and great buzz, cant ask for more!

  • 0

    The cookies were SOO delicious!!! Im sad they were so potent because I could have easily eaten 10 of them! haha Be careful these guys have some really good stuff! :)

  • 0

    Aye definitely one of my favorite places one earth if I could just say deja vu got my full service with there g-d-p the best meds iv recived In over 6 months please keep up the same work I loved the quick response and fast delivery 5 star

  • 0

    amazing customer service, great quality, and the shatterdoodle cookies are stupid good. highly recommend!

  • 0

    Just tried the Fire Og and i have to say its one of the best strains ive ever tried in DC! Cant wait t try more of the selection!

  • 0

    These guys are my new go to! Everything is on point! bud really had me slumped lol

  • 0

    FIRST TIME EXPERIENCE! Easy process. FIRE πŸ”₯ gas ⛽️! Only thing i ask is for consistency! There’s not too many companies with this kind of GOOD Gas and OUTSTANDING customer service. You’ll have a loyal customer in me lol!

  • 0

    Great Stains that I brought Larry Bird with no problem, this is my second time brought from them. Great Delivery and friendly communication. Thank you and I will order from you again! :)

  • 0

    I’ve been using this app for about 6 months and this is one of the best services I’ve experienced yet .. the rep doing check ins was very cool professional and the flower was great. Alpine OG and London Pound Cake πŸ’―

  • 0

    This was the 1st time I have used Deja Vu. The best delivery experience I have had in DC in at least 5 years. Professional, speedy, fire, and price. All 5++. Waited less than 10 min for delivery on the same day as the protest!!! Had the same experience with Budtenders.

  • -1

    Bad business!! Super bad communication I’m not sure about the bud I didn’t make it that far. Someone called me confirming a delivery only for a driver to never show up and the buisness stop responding to text messages. Shady ass buisness !!!!!!!!! Could of easily move the delivery time instead of just forgetting about a customer all together that’s gay as hell

    Business reply:

    THIS IS A LIE! TELL THE TRUTH!! We NEVER stopped calling you and actually called you TWICE more to confirm your order AFTER the initial call because YOU weren't responding. When you finally responded, You ANGRILY told the driver to stop calling you only to say that we had poor communication??? Please tell the truth about our company if your going to speak on us. We've worked hard to build and maintain our reputation and do right by our clients. You are TELLING TALES and your experience is contrary to the 100's of people we have helped. If you would have answered your phone and made it to the bud, your commentary would probably be more in line with everyone else. FAKE NEWS!

  • 0

    Did my last 3 orders from them N they never miss will be my new company i order from for deliveries with great prices and excellent quality they never fail too get me right.

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. we're glad you had a wonderful experience.

  • 0

    I dont know how they have this top quality weed for such a low price but I am NOT complaining. Most delivery services in DC are running like 80 an 8th and these guys have better quality bud and charge half that. They were very helpful and quick to respond. Blown away by quality, price, and friendliness. A+

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. we're glad you had a wonderful experience.

  • 1

    This was a flawless experience with Deja Vu last night. Reached out around 10:15pm, let them know approximately what I wanted but within a max budget and they suggested a combination of a few strains and quantities, and delivered by midnight, and always super kind and responsive. Would order again and definitely highly recommend these guys against so many clowns out here!

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. we're glad you had a wonderful experience.

  • 0

    Such a pleasant surprise! Great guys great tree. Super professional and on time!

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. we're glad you had a wonderful experience.

  • 0

    Def coming back again! Bud was fiiire!!

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu.

  • 0

    Incredibly amenable guys! Great bud and incredible price!

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. we're glad you had a wonderful experience.

  • 0

    They are suuuper helpful and on time! My first time they actually went above and beyond to get me My stuff and I appreciate them greatly. Will be purchasing again

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. we're glad you had a wonderful experience and we look forward serving you again.

  • 0

    These guys are solid, tried quite a few of the other services but these guys are true!

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. we're glad you had a wonderful experience.

  • 0

    Great experience! Very prompt response and excellent treatment. My new go to spot!!!

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. we're glad you had a wonderful experience.

  • 1

    The quickest most reliable group I have found and great product.

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu.

  • 1

    It is hard to find a delivery service with quality top shelf bud and fantastic customer service but DejaVu is the place. It is by far my favorite delivery service and would recommend to anyone. Also the jungle cake is insanely fire.

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We will strive to ensure you will have legit and great products.

  • 0

    This place is awesome told them what I was looking for and they were on point with great customer service and go above and beyond to meet your needs I WILL BE A REPEAT LOYAL CUSTOMER

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu and also being our loyal customer. We look forward to serving you again.

  • 0

    Honestly 1 of the best things smoking right now in Dc.. designer flower All through πŸ‘ŒπŸΎ

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We look forward to serving you again.

  • 0

    First time trying Deja Vu and it is well worth it. Staff is friendly and drivers are great, product is great quailty.

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are glad you had an amazing experience with us.

  • 0

    Very helpful and informative staff with great prices I will do future business with these guys

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We look forward to serving you again.

  • 0

    This is my first time ordering through this delivery service after being recommend by a friend. The customer service was very helpful and accommodating. They’re strains are top shelf and am very excited to try them all.

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are glad you had a great experience with us.

  • 0

    Best service and very quick responding.

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu.

  • 0

    This place was great! Ive never been let down on the quality once and they will go above and beyond to help get you what you need! I cant wait to go back!

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We will always strive for excellence service.

  • 0

    Deja!!Vu!! Lol nah really the best I came across, stay updated on the site. Not too mention their Phenomenal customer services, you want regret.

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. we're glad you had an amazing experience

  • 0

    Official runtz these guys the truth

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu.

  • 0

    Fast, friendly driver and great products! Would highly recommend.

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu.

  • 0

    Ordered K. Cali yesterday and the shii was flame and of course I got some crumble also. Whenever I’m in town this is my go to. They keep it a stack with the quality of there bud.

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had an amazing experience.

  • 0

    Great Products and customer service exceeded my expectations! Wonderful experience,great products, variety and will go above and beyond to ensure quality and quantity!!!!

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a wonderful experience with us.

  • 0

    This Was A Great Experience Weed Was Good And Quality I ordered the wrong thing and the manager had the order updated no drama at all will definitely be back

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a great experience. We look forward to serving you again.

  • 0

    The weed is trash. I have a whole O I still haven’t smoked and it’s been about a month. I wanted to make it work
    But they play too many games and ultimately I felt they didn’t care about my satisfaction. The only concern was leaving a good review. I was told I would be taken care of and receive a big discount on my next order but all it was was 10 dollars off. The higher end strains are really good, you just gotta come out of pocket more. The point of this review is not to bash them but to be honest because all I’ve been given is the run around. Never copping here again.

    Business reply:

    We are sorry that you feel this way fconteh1. We gave you $10 off and 2 gifts to show our sincerity in your satisfaction but if that did not meet your expectations, we do apologize. We spoke with you prior to the delivery for confirmation and were under the impression that we were in a good place

  • 0

    Great service and great flower! 🀯

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a great experience with us.

  • 0

    Great Quality & Service. I Definitely Will Be Shopping Again

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a great experience with us.

  • 0

    Repeat customer here. The Grateful Breath is one of the best strains I've had this year. A must-try! Deja Vu is my go-to for high quality.

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. we're glad you had an amazing experience with us.

  • 0

    I’ve shopped around Nd I gotta tell u, dis da best gas HANDS DOWN πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯⛽️⛽️ Definitely my new regular πŸ˜ŽπŸ’―

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We look forward to serving you again.

  • 0

    Very speedy delivery and the Gas is fantastic !!!

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja VU.

  • 0

    Awesome people to work with and great responding well and communication, amazing!!!! I suggest all of you to contact this place. Awesome!

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a great experience with us.

  • 1

    I just got back from Vegas on the west side smoking the best gas of the best and came back home and these guys the only people in dc that have that west side CALI Quality Shop I’ll definitely be back less then a week

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a wonderful experience with us.

  • 0

    Maannnnn this place is amazing. Bomb customer service, great knowledge, and most important THE TREE WAS EVERLASTING πŸ”₯

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. we're glad you had an amazing experience with us.

  • 0

    Great customer service, prices and amazing gas ! A+

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a wonderful experience with us.

  • 0

    These guys have by far the Best quality at the best prices! Cali Quality! Best vendor I've tried!

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a wonderful experience with us.

  • 0

    great bud ! quick service. definitely coming back to them ! thanks

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We look forward to serving you soon.

  • 0

    Awesome communication, super friendly and upfront. Can’t ask for more

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a wonderful experience with us.

  • 0

    I love that you guys are open later than other places. Great selection too!

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a wonderful experience with us.

  • 0

    Very nice people. Fast service. Call them when you're in DC!

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a wonderful experience with us.

  • 0

    The guys at Deja Vu are the truth! They were very punctual, professional, and the product is always πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯. My #1 go to in the #DMV!!!!

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a wonderful experience with us.

  • 0

    Update to my update I tried the cherry Squib gummy and if you’re a beginner eat half I’m a big girl so yea I ate the whole thing.... When I say clear your day clear your day!!!! The snicker doodle cookies were good soft and fresh

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a wonderful experience with us.

  • 0

    Updated review the crumble is flame πŸ”₯ I had the strawberry cough and green crack!!! Haven’t tried my edible the London cake is flame placing another order today I’ll do another review once I’ve tried everything...

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a wonderful experience with us.

  • 0

    First time ordering, very polite And friendly customer service. Great prices, speedy delivery and answered all my questions. Will def order from here again!

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a great experience with us.

  • 0

    Great communication and speedy response time. No jazz, Deja Vu might be one of if not the best bud spotπŸ’―πŸ’―πŸ’―

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a wonderful experience with us.

  • 0

    Great service, good people. They stay in top of it and call right after the order is placed. 10/10 would use again.

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a wonderful experience with us.

  • 0

    Deja Vu is super consistent on all levels.. Flowers are always fresh and potent. Their Amnesia Haze is a Sativa lover's dream!

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a great experience with us.

  • 0

    Cool people, very helpful. They respond quick and will help you find anything you need. I’ll definitely be back

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a wonderful experience with us.

  • 0

    Never a bad experience, one of my favorites so far!

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu.

  • 0

    Responded right away! Very professional, great prices. My go-to from now on!

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a wonderful experience with us and we look forward serving you again.

  • 0

    No 🧒 Deja Vu is the truth!! They show love and my orders be on point and they are knowledgeable about they bud and products... If I could add pictures I would... I received free gifts with my last order. Also big shout out to the delivery driver... My reviews will keep coming. Signed a happy customer

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a wonderful experience with us.

  • 0

    Came in from out of state and stumbled across some A++ service. Very helpful and very knowledgeable.

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a wonderful experience with us.

  • 0

    They Good selection of tree very fast response time they also work with you to give the best deals I like lazy highs so I smoke indica and indica dominated hybrids so know what high your looking for so u won’t be disappointed sativa is a upper type high that hit smooth but put u in a body relaxed state indica help with sleep and eating good for depression so know wat u looking for great customer service is always a plus and they seem very knowledgeable on there products

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a wonderful experience with us.

  • 0

    Thank you Deja Vu. you guys are always the best. πŸ”₯⛽️⛽️

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu.

  • 0

    Let first start by saying......amazing experience.

    I am not from DC and I got my package from them, got home and come to find out two of the carts I ordered were missing(from the packing, due to their distributor). I wasn’t in DC to quickly get it exchanged, but reached out and they called me to apologize and offer for me to get my exchange the following day. Just picked it up and I couldn’t be happier.

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had an amazing experience with us.

  • 0

    Got a pack that wasn't quiet what I was expecting but after reaching out to the owners they didn't hesitate to replace it and hook me up with extra edibles and carts. Definitely will be coming back with more business after seeing how they care of their customers.

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We look forward serving you again.

  • 0

    Ordered gummies and rove cart...wasn’t disappointed! Gummies hit strong, haven’t tried cart yet though. Speedy responses, sweet prices, punctual and communicative driver...would def recommend!! :)

  • 0

    Ordered gummies and rove cart...wasn’t disappointed! Gummies hit strong so be careful to pay attention to dosing. Haven’t tried cart yet but looking forward. Speedy replies, punctual ETA..will be donating again :)

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a wonderful experience with us and we will strive to serve you better.

  • 0

    Got the 550 deal on OG Kush and Wookies And gotta say I’m impressed with the quality and price definitely some good gas

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We are so glad you had a wonderful experience with us.

  • 0

    Beyond 5 star. i absolutely recommend them and you won’t be disappointed. Legit flowers, great price and nice people.

  • 0

    Don’t fall for the 90 an oz they do not give you the 28 grams more like 17 they rip you off don’t come here

    Business reply:

    Sorry to hear that this happened to you.There must have been a mix up when the order was being prepared. We do apologize for any inconvenience this may have caused and would love to make it right.

  • 0

    First and last I order from here and you should too had the audacity of charging me delivery and drove 30 minutes from point a to point b and on top of that charged me 110 for an oz that wasn’t even 0z had less than 28 grams more like 17 not happy at all

    Business reply:

    Sorry to hear that this happened to you.There must have been a mix up when the order was being prepared. We do apologize for any inconvenience this may have caused and would love to make it right

  • 1

    My experience was amazing customer service was great I’m impressed and pleased of the service I will be ordering again thanks again you guys

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. we're glad you had amazing experience.

  • 0

    First time ordering from Deja Vu last week and I rate them an A in all categories. Pricing was great, driver was punctual, flower was fresh and weighed the correct amount. Deja Vu doesnt BS!

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. I'm glad you had a great experience.

  • 0

    You ever been super skeptical about online ordering but take a risk and get more than what you came for—this was my experience. Most vendors have flowers with low THC % but high costs. De Ja Vu matches quality flowers to affordable prices. I placed my order and it was delivered within 1.5 hours. Definitely recommend London Cake— The driver was super friendly gave adequate updates from departure to arrival. Thanks for everything 😊

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu.

  • 0

    I'm loving the service...they are quick to respond and the Quality is great

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu.

  • 0

    Man the flowers areπŸ”₯the delivery guy was tight there's nothing bad I can say for my first time definitely going bak....A1πŸ”₯

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu and being our loyal customer. your satisfaction is our priority.

  • 0

    Superb quality flower. First time order today. Delivery driver was on time, friendly, professional. Subscribe me.

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu.

  • 0

    Got the THC Snow and Great white it was pretty good for the price can’t front just wish nugs were bigger.

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu.

  • 0

    Best first experience ever great staff Delivery exactly on time and there products is A1

    Business reply:

    we're glad you had a great experience with us. Thank you for choosing Deja Vu.

  • 0

    Best company in DC ! Wish I could give them a 10 star, I'll deff be back :)

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We look forward to serving you again.

  • 0

    Professional, speedy delivery, and great prices! I will definitely be back for more <3 <3 <3

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu. We look forward serving you soon.

  • 1

    Super dope company!

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu.

  • 0

    So glad they are on here now! They're the best and super easy to deal with. I tell them how I'm feeling and they tell me exactly which strain I need!
    5 🌟's for my Swann Street brothers!

  • 0

    Thanks guys for awesome product and amazing quick service!! Will definitely come back.

    Business reply:

    Thank you for choosing Deja Vu.


Your cart is emptyGo Back
Place Pre-Order