Dashboard

BIZ MENU
89% 91% 91% 89% 92%

Leave a review or a tip...


Reviews & Tips

  • 0

    Best quality product for the best price in DC by far! My one stop shop. I never go anywhere else when I'm in the DC area!! Thank you Pot Time for being so awesome!

  • 0

    I’ve lived in the area my whole life and have been to several pop ups and dispensaries and Pot Time is who I keep coming back to. Of course sometimes you’re stuck waiting longer than you expected, but I haven’t been anywhere where that isn’t bound to happen. Pot Time is very communicative though, they’ll always figure it out for you. They’re pretty good about keeping their menu updated but if they have issues they’ll call you right away to get it sorted out. They’re my favorite of them all and the only one I’ll go to from now on!

  • 0

    Perfect experience like always!

  • 0

    great prices always super friendly

  • 0

    Best service ever!! So glad I finally found my spot! I have tried a lot of places in DC on this site, but Pot Time is by far the best. They have the best products for the best prices and undeniably exceptional customer service! I wish I could give more than a 5 star rating!

  • 0

    you guys have the best exotic strains in town! I tried the banana kush earlier and that flower was a bomb! The customer service is on point! The driver bring my order under the time frame! They also send me little grinder and tray. Thank you pot time I will be back for sure!!

  • 0

    Best Dispensary I’ve used in the DC area. I had to change my delivery address twice and they were extremely professional about it and still delivered on time.

  • 0

    It’s my first time ordering from this service and I must admit they are so charming and personable. They take the time to make sure you’re getting the right goods for your preference. Not something that every service does in the area. Much appreciated on my end.

  • 0

    best service I've ever used, best prices hands down and the interaction is legit. these guys are really showing how it should be done

  • 0

    I just purchased two halves. They were both short two grams and they were not labeled. I don’t know what’s what. That’s not cool.

  • 0

    Every time I order from you guys I get same customer service which is A+ and also quality followers and edibles. Great shop!

  • 0

    first time using these guys, and absolutely love them. extremely patient, very nice and great products.

  • 0

    Since I have been dealing with these guys the service has been A+..anytime I have been unhappy with an order it was fixed and i was compensated! love the service

  • 0

    Great products, driver was early and very nice! You guys are a very communicative, strong team and have become my favorite service. ❤️

  • 0

    Fantastic customer service, nicest service around!

  • 0

    I waited patiently and they brought the wrong order I specifically put in the description I wanted two 10g deals which would be 20 g but the driver brought only 5g then barely offered a solution

    Business reply:

    Oh you’re the one who try to scum and still our driver 2 days ago. No sir you didn’t put any order in our website you used the phone to place your order and when the driver meets you at the location you told him to check his tiers and try to open his door but he already suspected something and locked the door on you. Once you know the door was locked you hit the door with your hand and insulted our driver before he took off! You sir got reported!

  • 0

    Since I start traveling to DC for work I been trying a lot of shops in this website and pot time is one of the best in the area! They got incredible deal on shatter and also the bud and customer service is on point! I recommend this shop to all my friends back home if they come to dc pot time is where they can find good products! Keep is as it is!!

  • 0

    You guys are amazing! I ordered half oz of exotic and 10g of shatter they bring my order 15 minutes early and also the lady work on customer service is very friendly and polite! Highly recommended! They got the best shatter and premium deals btw!

  • 0

    Got a quarter with over 30 seeds and they take over two hrs to deliver worst spot in dc most the good reviews is because they say they will give free delivery.

  • 0

    I’ve been ordering from them consistently and I’ve gotten great service and products every time!

  • 0

    Fast service, good products, polite and offer bomb customer service. I already recommended them to my sister. I like that they throw in prerolls. This time I got a cute little grinder too.

  • 0

    To start with, they have the best customer service, very friendly and thoughtful. Their exotic and topshelf are aromatic and spicy on the tongue, not to mention very wallet friendly, I just love it. I found my pot spot for my pot time. Lol..
    Btw they have the cutest driver ;)

  • 0

    Called these guys up as soon s as they opened and it has been the best experience I have had with any of the places I have been to before, the people were very friendly, polite and professional, the product was great with great prices to match! And it got here in no time! This is definitely going to be my place of choice from now on

  • 0

    By far the best customer service and bud quality on this platform.their strain and bud quality is impeccable.this def is my spot from now on.thanks guys .

  • -1

    I bought 1/2 an ounce of GCS on Friday, and noticed that it looked to small for it to be a half. I picked 2 buds and found 4 seeds per bud. I smoked on Sunday and realized that every single bud has seeds! Instead of smoking, I think I am doing popcorn. I have a terrible headache and feel sick from smoking it. You can pick it up and give me my money, this was the worst 90 dollars I have ever spent.

  • 0

    My scheduled picked up time was 145 and I didn’t get anything until 330. They took off the delivery fee but that didn’t save me the extra hour in traffic. I set it for 145 because I live far away and I know how traffic is. I’ll never order from them again. I hope your experience better.

  • 0

    This was my 1st experience and I must say that the flowers and service were on point. I highly recommend them as they will be my go to guys.

  • 0

    Awesome experience! The communication was A+ and the products were A+. They worked with us on time when we were stuck in traffic, and were super polite and professional for the entire process. I will definitely be purchasing from again!

  • 0

    They got back to me right away, and were nice and speedy with delivery. HOWEVER, DO NOT BUY FROM THEM. When I walked in I weighed out my oz.. to get this.. 19 grams. HUGE rip off and super dishonest

    Business reply:

    we are very sorry that happens to you Gsmith you should call or text us so we can swap it for you even with some extra g. we promise it wont happen again. thank you for choosing Pot Time again!

  • 0

    Flower good great price first time free preroll and some exotic deff blessed me on price flower .carts well iffy rove seemed open but works 😆 probably stay with flower here but haven't tried the dabwoods .cant go wrong flower

    Business reply:

    thank you so much cmoney! we dont know why the rove seemed open we are sorry that happen to you we make sure we check the stuff be for you get it next time!

  • 0

    Pot time is great, it was late in the day and I mean just after 8pm and I had some questions about a deal on their page they not only answered the questions but sent pictures of product and even though they closed very soon at 9 pm so less than an hour they had my order delivered quickly to my location and this being the first time I used their service I was blown away they went above and beyond and got me the product I wanted that night. I will definitely be using their service again!

    Business reply:

    thank you so much sean! we are trying our best to make our customers happy and satisfied!

  • 0

    They were professional, on-time, reasonably priced, and have quality products!

  • 0

    They were communicative and have incredible shatter deals!

  • 0

    Great product and great business too choice for me

    Business reply:

    We appreciate you choosing Pot Time !!

  • 0

    Excellent from start to finish. They answered the phone!! I was able to talk to a real person and get information and advice. Communication via text was AWESOME. Driver was running late, who knew there was heavy traffic in DC?! I texted office, they texted, back driver called with real estimate. Pot Times gave me the early bird discount even though it was past 11. HINT >> Order before 11 and save the delivery fee!! The prices were great and the product is outstanding. I will be back with my friends

    Business reply:

    We appreciate you! Looking forward on doing business with u!

  • 1

    Great herb, great prices, great service. A new DC favorite!

    Business reply:

    thank you for doing business with us! we are grateful to have you!

  • 1

    The med was awesome

    Business reply:

    thank you so much!

  • 0

    Excellent service and communication. Excellent product ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ I will definitely be ordering again.

    Business reply:

    we are glad you like our service! thank you so much for the uplifting review!

  • 0

    Just tried their delivery service and I can happily say I was impressed. Good deals, nice drivers, good communication. Overall satisfied customer. Looking to do business again!

    Business reply:

    thank you so much! we are looking to do more business with you too!

  • 0

    Wow i was blown away from my experience with Pot Time. The customer service is superb, they are professional friendly and knowledgeable, which is hard to find in the DC market. The flower is the best flower I have ever had. Whenever you need cannabis gifts in the DMV. Pot Time is the spot to go!

    Business reply:

    thank you so much we appreciate your feedback!

  • 0

    Amazing customer service! very responsive !! great deals!!! fastest delivery i got so far and most of all amazing strains!!i loved it!! Definitely found my go to shop!

    Business reply:

    We appreciate your feedback! Thank You!


Your cart is emptyGo Back
Place Pre-Order